سی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا خراب است/ مردم سرگردان و راهی شهرهای مجاور

شبکه خبری خوزستان| دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر خراب شده است و مردم برای گرفتن یک سی‌تی‌اسکن ساده سرگردان شده‌اند. دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر که در دوران کرونا شبانه‌روز خدمات‌دهی کرد و جان بسیاری را با تشخیص به‌موقع کرونا نجات داد، در حال حاضر به دلیل خرابی و آنچه که مشکل نرم‌افزاری عنوان شده است از […]

کد خبر : 60067
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 20:01
سی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا خراب است/ مردم سرگردان و راهی شهرهای مجاور

شبکه خبری خوزستان| دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر خراب شده است و مردم برای گرفتن یک سی‌تی‌اسکن ساده سرگردان شده‌اند.

دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر که در دوران کرونا شبانه‌روز خدمات‌دهی کرد و جان بسیاری را با تشخیص به‌موقع کرونا نجات داد، در حال حاضر به دلیل خرابی و آنچه که مشکل نرم‌افزاری عنوان شده است از خدمات‌دهی خارج شده و شهروندان برای یک سی‌تی‌اسکن ساده باید راهی شهرهای مجاور شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن پاسخگویی درباره وضعیت موجود و مشکلات بوجود آمده برای مردم، بهتر است حداقل متضمن شرایط روز تحویل گرفتن دانشکده باشد، این وضعیت حداقل با شعارهای انتخاباتی نماینده مروم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی منافات دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر که پس از ماه‌ها هنوز نتوانسته آنژیوگرافی این بیمارستان را راه‌اندازی کند، بهتر است پاسخگوی وضعیت موجود باشد و لااقل شرایط را در ثابت نگهدار دارد، چون دیگر مشخص شده است که ترقی و پیشرفت با این تیم امکان پذیر نیست و دور از ذهن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل