در سایه خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن؛ ناوگان آمبولانس بیمارستان خاتم‌الانبیا توانایی خدمات‌دهی برای انتقال بیمار را دارد؟

مجتبی نارنج‌پور_روزنامه‌نگار| دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا دو روزی است که از خدمات‌دهی خارج شده است و قادر به خدمات‌رسانی به بیماران عادی و اورژانسی نیست. بیماران عادی می‌توانند تا زمان راه‌اندازی مجدد این دستگاه صبر پیشه کنند-البته حتی دانشکده علوم پزشکی شوشتر با مدیران ارسالی از مرکز استان حاضر به پوزش و عذرخواهی به دلیل […]

کد خبر : 60064
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 19:59
در سایه خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن؛ ناوگان آمبولانس بیمارستان خاتم‌الانبیا توانایی خدمات‌دهی برای انتقال بیمار را دارد؟

مجتبی نارنج‌پور_روزنامه‌نگار| دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان خاتم‌الانبیا دو روزی است که از خدمات‌دهی خارج شده است و قادر به خدمات‌رسانی به بیماران عادی و اورژانسی نیست.

بیماران عادی می‌توانند تا زمان راه‌اندازی مجدد این دستگاه صبر پیشه کنند-البته حتی دانشکده علوم پزشکی شوشتر با مدیران ارسالی از مرکز استان حاضر به پوزش و عذرخواهی به دلیل این کوتاهی در پیش‌بینی و عدم ادائه خدمات عادی و سرویس عادی دستگاه نشد است- ولی در این بین آنچه محل بحث است، بیماران اورژانسی هستند.

بیماران اورژانسی که با ضربه شدید به سر و بدن به بیمارستان منتقل می‌شوند نیاز دارند که برای تشخیص صحیح و سریع سی‌تی‌اسکن بدهند، این امکان در حال حاضر در بیمارستان خاتم‌الانبیا وجود ندارد، باید به شهرهای مجاور منتقل شوند، که این رویه با تکمیل چرخه‌درمان، بی‌نیازی برای انتقال بیمار به شهرهای مجاور و… منافات دارد، البته با توسعه بیش از پیش دانشکده که شعار پیروز انتخابات اسفند ۱۴۰۲ هم هست منافات جدی دارد.

حال سوال اینجاست، آیا ناوگان آمبولانس بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر می‌تواند بیماران را برای انجام سی‌تی‌اسکن به مراکز درمانی منتقل کند؟ آیا تعدد آمبولانس‌ها پاسخگوی نیاز هست؟ خبرهای موثقی در این زمینه در دست است ولی در ارائه پاسخ به سوالی که خود طرح کرده‌ایم عجله‌ای نداریم.

ولی آنچه مهم است اگر شهروندی در این زمینه دچار خسارت جانی شود واقعا در بازی کی‌بود‌کی‌بود من نبودم با سفسته و مغلطه نمی‌توان از برخورد صریح، سریع، شجاعانه دادستان انقلابی شهرستان فرار کرد که بی‌شک ایشان با چشمانی بصیر به شرایط ناظر است.

بیشتر بخوانید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل