حمایت نخبگان دانشگاهی خوزستان از آیت‌الله رئیسی/ در ۸ سال گذشته نظرات دانشگاهیان شنیده نشد

حمایت نخبگان دانشگاهی خوزستان از آیت‌الله رئیسی/ در ۸ سال گذشته نظرات دانشگاهیان شنیده نشد

ـاستاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اجتماع دانشگاهیان حامی رئیسی گفت: دانشگاه موتور پیشران کشور است و این ظرفیت در ۸سال روحانی به اغما رفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان، منصور امین مسئول ستاد مرکزی ‌”برای ما” آیت‌الله رئیسی در خوزستان در اجتماع دانشگاهیان حامی رئیسی ‌که ‌در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه

ـاستاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اجتماع دانشگاهیان حامی رئیسی گفت: دانشگاه موتور پیشران کشور است و این ظرفیت در ۸سال روحانی به اغما رفت.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، منصور امین مسئول ستاد مرکزی ‌”برای ما” آیت‌الله رئیسی در خوزستان در اجتماع دانشگاهیان حامی رئیسی ‌که ‌در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه مبدا تحولات است و در تاریخ کشور به ویژه انقلاب دانشگاه همواره در میدان مبارزه با فساد و ظلم بوده است. دانشگاه بیدار و با نشاط و شاداب، دانشگاه مطلوب انقلاب است و این دانشگاه می‌تواند محور تحول باشد.

امین گفت: دانشگاه خمود و راکد و بسته نمی‌تواند آرمان انقلاب را محقق بخشد و تاریخ انقلاب شهادت می‌دهد، هر کجا دانشگاه و حوزه ایستادند و قیام کردند، انقلاب پیش رفته است.

این استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان داشت: امروز این اجتماع دانشگاهیان حامی آیت‌الله رئیسی یک قیام الهی و پیش‌برنده ‌علیه ۸سال خفقان، حذف نیروهای انقلابی از صحنه دانشگاه است.

رئیس ستاد مرکزی برای ما آیت‌الله رئیسی در خوزستان گفت: نخبگان و دانشگاهیان در دولت روحانی به اغما رفتند و نظرات علمی اساتید و دانشجویان انقلابی از سوی مسئولان دانشگاه ها نادیده گرفته شد. نظراتی که اگر مورد اعتنا قرار می‌گرفت، بسیاری از مشکلات مثل همین کرونا اکنون حل شده بود.

اسماعیل حسینی قائم مقام ستاد مبارزه با فساد آیت‌الله رئیسی در خوزستان گفت: نگاه آیت الله رئیسی به دانشگاه امیدوارکننده و نخبه‌محور است.

وی افزود: در دانشگاه باید جوانان انقلابی سکاندار باشند و مدیریت دانشگاه باید به افراد تحول خواه و عدالت طلب واگذار شود.
این استاد ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: برای توسعه کشور نباید زمان را از دست بدهیم. ۸ سال گذشته دانشگاه به حاشیه رانده شد و برای بازگشت جامعه به ریل دانشگاه و علم باید مدیریت وزارت علوم و دانشگاه ها نخبه گرا باشد.

وی افزود: پارک‌های علم و فناوری که مرکز تخصصی تولید فناوری و مورد حمایت و تاکید رهبری انقلاب هستند، در خوزستان محل اثر نیستند و برای مسایل خوزستان الگوی حل مسئله طراحی نکردند.

حسینی ادامه داد: مسئله دیگر که دانشگاه امروز ما رنج می‌برد، فقدان شفافیت است و در دولت آیت‌الله رئیسی باید افراد به دور از جناح گرایی و براساس شایستگی انتخاب شوند و برای هر مسئولیت باید حجت عقلی و شرعی داشته و شفاف با اساتید مطرح شود و دوران پشت درهای بسته باید به پایان برسد.

در ادامه این مراسم، علیرضا شافعی نیا استاد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار داشت: دانشگاه باید به اصول اولیه خود یعنی تکریم اساتید ، اخلاق مداری و صبر و مدارا برگردد.
وی افزود: تهمت و تخریب اساتید انقلابی، رانت خواری و بداخلاقی آفت جدی دانشگاه است که در ۸سال گذشته از سوی دولت روحانی در دانشگاه ها تزریق شد.

شافعی نیا ادامه داد: دانشگاه محل کار سیاسی و تبیین و آشنایی با فنون سیاسی است ولی نباید به جولانگاه احزاب سیاسی بدل شود و با اساتید و دانشجویان و پرسنل تسویه حساب سیاسی شود.

این استاد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: عده ای دنبال برهم زدن آرامش علمی دانشگاه ها در ۸سال گذشته بودند تا بتوانند با کشور را از مسیر توسعه عقب نگه دارند ولی اساتید بسیجی و انقلابی اجازه ندادند این توطئه فتنه گران عملیاتی شود.

عضو ارشد ستاد آیت الله رئیسی در خوزستان گفت: دانشگاه در دولت آیت الله رئیسی بر محور اخلاق، هم افزایی، پرهیز از حزب گرایی خواهد بود و تکریم اساتید و توسعه فعالیت دانشجویی اولویت اول است.

شافعی بیان داشت: دانشگاه مسئله محور دیگر دغدغه آیت‌الله رئیسی در حوزه دانشگاه است. دانشگاه نمی‌تواند نسبت به اطراف خود بی اعتنا باشد. دانشگاه باید برای مسایلی مانند طرح ۵۵۰هزار هکتاری رهبری در خوزستان الگو طراحی کند، برای خشکسالی و امنیت غذایی راهکار تولید کند.

موج حمایت پزشکان و دندانپزشکان از آیت‌الله رئیسی‌

‌رئیس ستاد مرکزی ‌رئیسی در ا‌ستان ‌خوزستان نیز گفت: در اقدامی جهادی و مردمی، پزشکان و دندانپزشکان متخصص حامی آیت الله رئیسی در خوزستان با هدف افزایش مشارکت و کمک به بیماران، نهضت یک روز ویزیت رایگان را برگزار می‌کنند.

علیرضا عالی‌پور، اظهار داشت: مشارکت و افزایش حضور آگاهانه و حداکثری اعتقاد و مشی رفتاری ستادهای آیت الله رئیسی در خوزستان است.

وی افزود: مردم خوزستان در طی ۸ سال گذشته به سبب بی تدبیری های دولتمردان بسیار رنجیده و آسیب دیدند و دولت هیچ گاه نه تدبیری کرد و نه توانست مرهمی بر مشکلات مردم شود.

مسئول ستاد مرکزی یاران مردمی آیت الله رئیسی در خوزستان ادامه داد: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و نباید با تفرعن و تکبر مردم را از صحنه بیرون بزنیم و بعد تازه شعار مردم هم فریبکارانه سر دهیم.

عالی پور گفت: در ستاد آیت الله رئیسی همه برنامه ریزی های برای مردم خوزستان و متناسب شرایط مردم طراحی شده تا مردم با انگیزه مضاعفی سر صندوق حاضر شوند و به حول قوه الهی مشارکت مردم خوزستان یکبار دیگر وحدت آفرین خواهد بود.

این فعال سیاسی و اجتماعی ادامه داد: در این روزهای آخر سناریوهای مختلف انتخاباتی از سوی استاد با بهره گیری از نظرات نخبگان برای افزایش مشارکت و موج حمایت از آیت الله رئیسی طراحی شده است.

وی گفت: در یک طرح مردمی و با هدف کمک به خانواده های دارای بیمار نهضت ویزیت و معاینه رایگان بیماران در خوزستان اجرا می‌شود.

عالیپور بیان داشت: در این طرح پزشکان و دندانپزشکان عمومی و متخصص حامی آیت‌الله رئیسی به شکل رایگان مردم محروم و مستضعف را به شکل رایگان درمان می‌کنند.

وی گفت: استقبال صنف پزشکان از نهضت درمان رایگان در استان مناسب بوده و مناطق مختلف بویژه محروم این طرح عملیاتی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.