کد خبر : 22554
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 4:30
-

معلمِ معاندان و مغرضان ، شیطانِ بزرگ آمریکای جنایتکار است + تصاویر

معلمِ معاندان و مغرضان ، شیطانِ بزرگ آمریکای جنایتکار است + تصاویر

زعیم حوزه‌ علمیه خوزستان گفت: معلم معاندان و مغرضان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که می‌خواهد در کشورهای اسلامی اختلاف و تفرقه ایجاد کند، باید با این گونه مسائل ریشه‌ای برخورد شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان،آیین عمامه‌گذاری طلاب شهرستان دزفول، اندیمشک، شوش و شوشتر با حضور آیت‌الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های استان خوزستان و

زعیم حوزه‌ علمیه خوزستان گفت: معلم معاندان و مغرضان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که می‌خواهد در کشورهای اسلامی اختلاف و تفرقه ایجاد کند، باید با این گونه مسائل ریشه‌ای برخورد شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان،آیین عمامه‌گذاری طلاب شهرستان دزفول، اندیمشک، شوش و شوشتر با حضور آیت‌الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های استان خوزستان و حجت‌السلام موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اهواز، بهرام پور مدیر حوزه‌های علمیه استان، محمدزاده و ائمه جمعه شهرهای شوش، شعیبیه، شرافت، سردشت و شهر امام و نیز با حضور مسئولان شهرستان دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

آیت‌الله موسوی جزایری در این مراسم اظهار داشت: ما معتقد به وحدت شیعه و سنی هستیم البته اهل تسننی که معاند نبوده و محب اهل بیت هستند.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان افزود: گروهی از اهل تسنن حامی نظام جمهوری اسلامی و مطیع رهبری هستند و به اسلام و کشور خدمت می‌کنند، ما نیز پشتیبان آنها هستیم و این وحدت بسیار ارزشمند است.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان با بیان اینکه عده‌ای چون سعودی خبیث معاند و مغرض هستند و تحمل قبول حرف حق را ندارند گفت: با وجود اینکه مشتاق ارشاد آنها هستیم ولی قابل ارشاد نیستند و با محبان اهل بیت علیهم السلام سر جنگ دارند.

موسوی جزایری بیان کرد: معلم معاندان و مغرضان، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که می‌خواهد در کشورهای اسلامی ایجاد اختلاف و تفرقه کند باید با این گونه مسائل ریشه‌ای برخورد شود.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان با بیان اینکه کسانی چون صدام که جنایت می‌کنند خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَهَ بوده و جای‌شان در قعر جهنم است، افزود: رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران در آسمان عزت و شرافت بوده و روز به روز بر عزت‌شان افزوده خواهد شد.
موسوی جزایری با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: باید درس گرفت، در همان زمان آیت‌الله قاضی(ره) نماز جمعه را برگزار می‌کرد و مردم را به مقامت دعوت می‌کرد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید نبی‌الله موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز اظهار داشت: امام علی(ع) هر شب ۳ مرتبه مردم را مخاطب قرار می‌داد و بشر را به کاروانی تشبیه می‌کرد که در خواب هستند و کاروان دار آنها را بیدار می‌کند و به آنها آماده باش می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به حالت آماده باش در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: انسان باید خود را مهیا کند چرا که هر لحظه ممکن است خداوند انسان را به پیشگاه خود فراخواند.

همچنین در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه شهرستان دزفول اظهار داشت: طلاب و محصلان علوم دینیه شهرهای اندیمشک، دزفول، شوش و شوشتر در حرکتی نمادین در مکان و زمان واحد به لباس سربازی اسلام زمان مشرف می‌شوند که نشانگر وحدت، انسجام و همدلی حوزه‌های علمیه این شهرها می‌باشد و جای تقدیر دارد.

قاضی دزفولی افزود: این وحدت و همدلی موجب سرافرازی و سربلندی حوزه علمیه است.

امام جمعه دزفول با اشاره به سخن پیامبر گرامی اسلام تصریح کرد: توفیق تشرف به کسوت روحانیت را باید قدر دانست، باید تلاش کرد جزو علمای عامل و از مبلغین دین و احکام الهی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.