جلسه اجرای ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در خوزستان برگزار شد

ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در زمینه پایش خاک های آلوده ، شناسائی مواد آلاینده خاک و اشخاص آلوده کننده آن و اعلام وقوع وضعیت اضطراری بر اساس حدود مجاز آلودگی خاک و آلاینده های ورودی به آن برای کاربری های مختلف خاک می باشد.

کد خبر : 7868
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 15:13
جلسه اجرای ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در خوزستان برگزار شد

شبکه خبری خوزستان : جلسه اجرای ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در خوزستان برگزار شد

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان – جلسه اجرایی ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان برگزار شد.

 

جمال شاکری معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت : به منظور اجرائی شدن ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک، جلسه ای در روز چهار شنبه ششم آذر ماه با حضور نمایندگانی از ادارات کل حفاظت محیط زیست ایلام ، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی خوزستان و در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان تشکیل شد.

 

شاکری افزود : در این جلسه پتانسیل های هر استان ، زمینه های همکاری و الزامات مورد نیاز برای اجرائی شدن ماده اشاره شده از جمله تأمین اعتبارات مورد نیاز ، تعیین پارامتر های شاخص آلاینده های خاک ، تدوین دستور العمل های مورد تأیید به منظور اندازه گیری ، ارائه آموزش های تخصصی در زمینه پایش خاک و … مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در جهت اجرایی شدن ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک استان خوزستان به عنوان استان معین و استان ایلام استان همکار می باشد.

 

لازم بذکر است ، ماده ۱۱ قانون حفاظت از خاک در زمینه پایش خاک های آلوده ، شناسائی مواد آلاینده خاک و اشخاص آلوده کننده آن و اعلام وقوع وضعیت اضطراری بر اساس حدود مجاز آلودگی خاک و آلاینده های ورودی به آن برای کاربری های مختلف خاک می باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.