اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

تداوم عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح شهر هندیجان + تصاویر

تداوم عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح شهر هندیجان + تصاویر
معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را طبق برنامه ریزی های قبلی و با اولویت بندی لکه گیری و آسفالت قرار خواهیم داد.

شبکه خبری خوزستان | سرپرست شهرداری هندیجان از تداوم عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح شهر هندیجان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان روح الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان امروز گفت: آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح شهر هندیجان در برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد و در حال اجرا می‌باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل واحد های اجرایی شهرداری و همچنین حمایت های فرماندار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر افزود: عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر سطح شهر در جهت رفاه حال و خدمات رسانی شایسته به شهروندان عزیز و همچنین بهبود مسیر رفت و آمد در حال انجام می باشد.

درخشان ادامه داد: با توجه به اینکه عملیات لکه گیری، روکش و اجرای آسفالت معابر یکی از اولویت های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان و همچنین جزء اولویت های کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر هندیجان می باشد، تاکنون خیابان ها و کوچه های زیادی توسط واحد عمرانی آسفالت شده اند.

سرپرست شهرداری هندیجان گفت: طی سه ماه گذشته و از ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ تا کنون ۱۸۳۷ تن آسفالت را در متراژ ۱۴۷۰۰ متر مربع در خیابان های نهم، دهم، یازدهم، ۲۰۰ متری و خیابان اصلی مسکن مهر جنوبی و همچنین خیابان های سعدی غربی، فردوسی غربی، کوچه فرعی خیابان حجاب و فرعی خیابان شهید مفتح و شهریار ۳ و حاشیه بلوار امام خمینی ره، خیابان روبروی مدرسه شاهد و همچنین لکه گیری و ترمیم آسفالت سایر نقاط سطح شهر به انجام رساندیم.

وی در پایان با بیان اینکه ادامه آسفالت ریزی خیابان های مسکن مهر هندیجان جنوبی نیز در برنامه کاری قرار گرفته خاطرنشان کرد: معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را طبق برنامه ریزی های قبلی و با اولویت بندی لکه گیری و آسفالت قرار خواهیم داد.

خبرنگار ناصر حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل