کد خبر : 41223
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 12:08
-

به همت ستاد فرماندهی انتظامی دشت آزادگان یادواره شهدای فراجا در مشهد شهید چمران برگزار شد

به همت ستاد فرماندهی انتظامی دشت آزادگان یادواره شهدای فراجا در مشهد شهید چمران برگزار شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، یادواره شهدای فراجا با حضور امام جمعه، خانواده های معزز شهدا، فرماندهی انتظامی، جانشین سپاه ناحیه دشت آزادگان، راویان دفاع مقدس و جمع کثیری از دانشجویان و دانش آموزان اعزامی از سایر استان‌ها در مشهد شهید چمران دهلاویه برگزار شد.   سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، یادواره شهدای فراجا با حضور امام جمعه، خانواده های معزز شهدا، فرماندهی انتظامی، جانشین سپاه ناحیه دشت آزادگان، راویان دفاع مقدس و جمع کثیری از دانشجویان و دانش آموزان اعزامی از سایر استان‌ها در مشهد شهید چمران دهلاویه برگزار شد.

 

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت یادواره های شهدا مجلس عزا نیستند و شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، بلکه این ما هستیم که همواره نیازمند این عزیزان هستیم. انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

 

جواد مراونه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا از خود شهادت کمتر نیست» گفت: شهادت جانبازی است و شخص عزیزترین داشته‌ای که خدا به انسان عطا کرده یعنی جان خود را تقدیم می‌کند. شهید در مسیر دفاع از حق جان خود را به عنوان عزیزترین داشته خود بخشیده و در اوج سلامتی برای هدفی مقدس جانش را فدا کرده است و شهدای گرانقدر ما در فراجا همگام با سایر نیروهای نظامی با تقدیم جان خود نگذاشتند دشمن بعثی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند.

 

دکتر شیخ کاظم سواری امام جمعه شهرستان دشت آزادگان در این یادواره گفت: یکی از مهم ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.

 

امام جمعه شهرستان دشت آزادگان در پایان گفت: شهدا از جان و خون خود مایه گذاشتن تا ما الان در امنیت باشیم، امیدواریم دینی که شهدا بر ما دارند را ادا و در پیشگاه خداوند متعال سربلند محشور شویم و بتوانیم در راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام برداریم و ثابت قدم باشیم.

 

ناصر ربیعه رزمنده سرافراز جبهه و جنگ و راوی دفاع مقدس در این یادواره گفت: شهیدان دِین خودشان را به انقلاب، اسلام و ملت ادا کردند ما باید دائما بر خودمان نهیب بزنیم که چقدر همسو با راه شهدا بوده‌ایم و بترسیم از این که در قیامت شرمنده شهدا باشیم.

 

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه امروز همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: اگر در انجام وظایف خود و خدمت به مردم کوتاهی کنیم، خیانت به شهدا کردیم و در پایان سخنان خود روایت های از نقش آفرینی نیروهای فراجا در زمان جنگ تحمیلی را روایتگری کردند.

 

در پایان این یادواره، هدایایی از فرماندهی انتظامی شهرستان دشت آزادگان به خانواده معزز شهدا اهدا گردید و کاشت نهال توسط پدر شهید در محوطه مشهد شهید چمران انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل