کد خبر : 45173
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 22:43
-

اخبار بسیج لالی

اخبار بسیج خوزستان

برگزاری یادواره شهید قاسم خدادادی بصورت خانگی در شهرستان لالی + تصاویر

برگزاری یادواره شهید قاسم خدادادی بصورت خانگی در شهرستان لالی + تصاویر
شهدا ، رزمندگان و ایثارگران در مقابل دشمن ایستادند ، مقاومت کردند و جان دادند و امروز بر ما مسئولان واحب است تا با خدمات رسانی و خادمی نسبت به مردم پایمردی آنان را پاس بداریم.

 

شبکه خبری خوزستان / یادواره شهدای خانگی در شهرستان لالی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی ؛ یادواره شهید پاسدار قاسم خدادادی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرهنگ امیدی فر ، پاسداران و بسیجیان در منزل خانواده معظم این شهید برگزار گردید.

 

سرهنگ امیدی فر ، فرمانده سپاه ناحیه لالی بیان کرد : امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست شهدا زنده اند و ناظر بر اعمال ما هستند.

 

سرهنگ امیدی فر در تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد : اگر امروز عزت و سربلندی و اقتدار ایران دشمنان را به زانو در آورده است و علی‌رغم دشمنی نمی‌توانند پیشرفت‌های ایران را نادیده بگیرند ، حاصل خون پاک شهدایی است که در زمین ریخته شده است.

 

وی افزود : تا ولایتمداران و رزمندگان و دلدادگان به امر رهبر در ایران و جهان تنفس می‌کنند ، بدون شک دشمنانان این سرزمین خواب راحت نخواهند داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه لالی بیان کرد : امروز این یادواره ، پاسداشت راه و سنت و سیره مردان و زنانی است که در سخت‌ترین شرایط پرچم مقاومت بر افراشتند تا امروز ما نیز در جهان آن پرچم را بر افرازیم.

 

وی در ادامه افزود : بهترین و زیباترین و دلنشین‌ترین مراسم ، مراسم شهدا است که از عطر نام و یادشان دل آرام می‌گیرد.

 

امیدی فر در پایان تصریح کرد : شهدا ، رزمندگان و ایثارگران در مقابل دشمن ایستادند ، مقاومت کردند و جان دادند و امروز بر ما مسئولان واحب است تا با خدمات رسانی و خادمی نسبت به مردم پایمردی آنان را پاس بداریم.

 

در پایان از خانواده محترم شهید والا مقام قاسم خدادادی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل