کد خبر : 32609
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 6:23
-

با حضور رئیس اتاق تعاون خوزستان؛

مصطفی شکیبافر

بررسی مشکلات تعاونی خدمات صیادی و بخش خصوصی هندیجان با حضور رییس اتاق تعاون استان خوزستان

بررسی مشکلات تعاونی خدمات صیادی و بخش خصوصی هندیجان با حضور رییس اتاق تعاون استان خوزستان
شبکه خبری خوزستان | با حضور رئیس اتاق تعاون خوزستان : مشکلات تعاونی خدمات صیادی و بخش خصوصی بررسی شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما در جلسه با حضور رئیس اتاق تعاون خوزستان مدیر عامل تعاونی های صیادی استان و نماینده و کارشناس اداره کل تعاون و کار به همراه رییس اداره تعاون هندیجان و هیات مدیره تعاونی خدمات صیادی و بخش خصوصی در جهت بررسی مشکلات و رفع موانع ایجاد شده در بندر سجافی شهرستان برگزار گردید.

 

 

در این جلسه ایمان سرداری رییس اتاق تعاون استان ضمن بررسی دقیق مشکلات در این خصوص گفت : یکی از سیاست های دولت انقلابی و مردمی بررسی و برداشتن موانع در طرحها و پروژه هایی می باشد که بر زمین مانده و ما امروز بنا به تاکید دکتر فتوحی معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری جهت برطرف شدن موانع بخش خصوصی و تعاونی خدمات صیادی هندیجان در اینجا حضور پیدا کردیم.

 

 

وی افزود : با ایجاد همدلی و خویشتن داری می توان خیلی از مشکلاتی که بخش خصوصی با تعاون چندین سال درگیر آن هستند را برطرف نمود.

 

 

 

سرداری اظهار کرد : پروژه جایگاه سوخت رسانی به صیادان جزو طرحهای مهم شهرستان می باشد که ما این آمادگی را داریم جهت راه اندازی و ارائه خدمات به صیادان با دو طرف این موضوع نهایت همکاری را داشته باشیم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

در ادامه این جلسه عساکره مدیر عامل اتحادیه تعاونی های استان نیز با تاکید بر حل و راه اندازی این پروژه از بخش خصوصی و هیات مدیره تعاونی خدمات صیادی هندیجان به عنوان طرفین این طرح خواست تا با رفع مشکلات بیش از این باعث ضرر و زیان صیادان شهرستان نشوند.

 

 

وی در پایان گفت : همچنین نماینده اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و رییس اداره تعاون هندیجان هر کدام نظرات خود را در جهت فعالیت این جایگاه سوخت بیان داشتند.

 

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

نویسنده سایت : مصطفی شکیبافر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل