با نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور جدید مشکل نوسانات برق شهر گلگیر برطرف شد

  عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر از نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور ۳۳ هزار به منظور رفع نوسانات برق شهر گلگیر خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، میلاد امامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : …

کد خبر : 59280
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 14:44
با نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور جدید مشکل نوسانات برق شهر گلگیر برطرف شد

 
شبکه خبری خوزستان // شهردار گلگیر از نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور ۳۳ هزار به منظور رفع نوسانات برق شهر گلگیر خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری شبکه خبری خوزستان، میلاد امامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : با توجه به دعوت بعمل آمده شهردار و شورای شهر گلگیر از استاندار خوزستان در سال گذشته و بیان مشکلات شهر مردم گلگیر به ویژه در حوزه برق و نوسانات ناشی از آن ، با پیگیری نماینده فعلی مجلس و دستور مستقیم استاندار، مقرر شد دو عدد ترانس توسط شرکت برق منطقه ای خوزستان تحویل شرکت توزیع برق مسجدسلیمان گردد تا با نصب آن مشکل برق شهروندان گلگیر برطرف و دیگر شاهد نوسانات برق در این منطقه نباشیم.
 
وی اضافه کرد : پس از نصب سکوها و امور عمرانی زیرساختی توسط کارکنان خدوم شهرداری ، امروز بحمدالله نصب ترانس ها در ایستگاه محمودآباد و ورودی شهر گلگیر انجام گرفت و مشکل نوسانات برق حل گردید که موجب رضایت خاطر مردم این شهر شد.
 
امامی در پایان گفت : در خاتمه لازم می دانم از اقدامات و تلاشهای مهندس احمدی مدیریت برق ، فرماندار جهادی شهرستان، دکتر جباری نماینده محترم مجلس ، استاندار خوزستان و دیگر عزیزانی که در این مسیر ما را یاری دادند ، تقدیر و تشکر نمایم.
 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.