اخبار شهرداری ها

نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور جدید در شهر گلگیر و رفع مشکل نوسانات برق آن + تصاویر

لازم می دانم از اقدامات و تلاشهای مهندس احمدی مدیریت برق ، فرماندار جهادی شهرستان و استاندار ساعی و سختکوش خوزستان تقدیر و تشکر نمایم.
کد خبر : 59202
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 2:44
نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور جدید در شهر گلگیر و رفع مشکل نوسانات برق آن + تصاویر

شبکه خبری خوزستان // شهردار گلگیر از نصب و راه اندازی دو ترانسفورماتور ۳۳ هزار به منظور رفع نوسانات برق شهر گلگیر خبر داد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان، میلاد امامی در تشریح جزئیات این خبر اظهر داشت : با توجه به دعوت بعمل آمده شهردار و شورای شهر گلگیر از استاندار خوزستان در سال گذشته و بیان مشکلات شهر مردم گلگیر به ویژه در حوزه برق و نوسانات ناشی از آن ، با دستور مستقیم استاندار و مصوبه آن در جلسه ، مقرر شد دو عدد ترانس توسط شرکت برق منطقه ای خوزستان تحویل شرکت توزیع برق مسجدسلیمان گردد تا با نصب آن مشکل برق شهروندان گلگیر برطرف و دیگر شاهد نوسانات برق در این منطقه نباشیم.

وی اضافه کرد : پس از نصب سکوها و امور عمرانی زیرساختی توسط کارکنان خدوم شهرداری ، امروز بحمدالله نصب ترانس ها در شهر گلگیر انجام و مشکل اساسی برق برطرف گردید که موجب رضایت خاطر مردم این شهر شد.

امامی در پایان گفت : در خاتمه لازم می دانم از اقدامات و تلاشهای مهندس احمدی مدیریت برق ، فرماندار جهادی شهرستان و استاندار ساعی و سختکوش خوزستان تقدیر و تشکر نمایم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.