فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:

سعید مرادی

اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و معتادان متجاهر خبر داد. سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” اظهار داشت: با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهر به […]

کد خبر : 60049
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 23:32
اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛ فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و معتادان متجاهر خبر داد.

 

سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” اظهار داشت: با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهر به مدت ۴۸ ساعت توسط مأموران پلیس مواد مخدر با کمک ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

 

وی با اشاره به کشف یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر افزود: در اجرای این طرح نیز یک خرده فروش مواد مخدر و تعداد ۱۰ نفر معتاد متجاهر جمع آوری که پس از غربالگری تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می رود مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.