تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی دزفول

 

کد خبر : 59654
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 10:51
تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی دزفول

تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی دزفول

همایش تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی شهرستان دزفول برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با حضور مدیران شهرستانی، کارشناسان و بهره برداران بخش کشاورزی برگزار شد.

 

بهروز قمرزاده گفت: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و بهبود زیرساخت‌های صادراتی نیازهای مهم بخش کشاورزی شهرستان دزفول به شمار می‌روند.

 

 وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار کشاورز و بهره بردار در بخش‌های مختلف کشاورزی دزفول مشغول فعالیت هستند، افزود: طی سال‌های اخیر با وجود مشکلات مختلف از جمله شرایط آب و هوایی و اقتصادی،‌ حرکت کشاورزی این شهرستان همواره رو به جلو بوده است.

 

قمرزاده اظهار داشت: افزایش کیفیت نان یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان دزفول است و به عنوان اولویت در دستور کار جهاد کشاورزی است.

 

وی توسعه و راه اندازی گلخانه‌ها را از جمله اولویت‌های دزفول دانست و افزود: جهش در تولید مستلزم استفاده بهینه از زمین‌های کشاورزی موجود و بهره گیری از گلخانه‌ها است.

 

قمرزاده با اشاره به اینکه تغییر کاربری‌ غیرمجاز زمین‌های کشاورزی یکی از چالش‌های مهم بخش کشاورزی دزفول است گفت: زمین‌های کشاورزی مکانی برای تفریح نیستند بلکه برای تولید و تامین مواد غذایی هستند.

 

در پایان مراسم از تعدادی از برگزیدگان شهرستانی در بخش های مختلف کشاورزی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.