کد خبر : 4148
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 7:25
-

انسان‌های فاسد به هیچ جریانی آبرو و مشروعیت نمی‌دهند

انسان‌های فاسد به هیچ جریانی آبرو و مشروعیت نمی‌دهند

معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان گفت: اکنون‌که در آستانه تحول و انتخابات در مجلس شورای اسلامی هستیم باید بیشتر دقت کنیم و بدانیم که انسان‌های فاسد، زینت هیچ جناحی نبوده و به هیچ جریانی آبرو و مشروعیت نمی‌دهند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سعید سعدی امروز در نشست با

معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان گفت: اکنون‌که در آستانه تحول و انتخابات در مجلس شورای اسلامی هستیم باید بیشتر دقت کنیم و بدانیم که انسان‌های فاسد، زینت هیچ جناحی نبوده و به هیچ جریانی آبرو و مشروعیت نمی‌دهند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سعید سعدی امروز در نشست با اعضای بسیج حقوق‌دانان استان‌که در محل دادگستری خوزستان برگزار شد بابیان اینکه هرچه انسان در جایگاه بالاتری باشد مسئولیت اجتماعی سنگین‌تری بر عهده دارد، اظهار داشت: هر فرد در جامعه به‌اندازه درجه و مقام خود تأثیرگذار است و هرچه افراد مقام بالاتری داشته باشند فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در خصوص او بااهمیت بیشتری باید انجام شود.

وی افزود: براساس آموزه‌های اسلامی، در حکومت دینی افرادی که مقام بالاتری دارند باید ظرفیت پذیرش بیشتری نسبت به امربه‌معروف و نهی از منکر داشته باشند؛ بنابراین مسئولان حکومت اسلامی باید بیشتر از سایرین و با حدت و شدت بیشتری نسبت به سایرین مورد امربه‌معروف و نهی از منکر قرار گیرند.

معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان تصریح کرد: دستگاه قضایی با تأسی از مکتب امام حسین همواره در مسیر اسلام ناب و آرمان‌های انقلاب گام برداشته و هیچ‌گاه وارد جناح‌بندی‌های سیاسی نمی‌شود.

‌سعدی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون‌که در آستانه تحول و انتخابات در مجلس شورای اسلامی هستیم باید بیشتر دقت کنیم و بدانیم که انسان‌های فاسد، زینت هیچ جناحی نبوده و به هیچ جریانی آبرو و مشروعیت نمی‌دهند.
وی افزود: از نامزدهای انتخاباتی درخواست دارم پیش از آن‌که بخواهند به فعالیت‌های انتخاباتی ورود کرده و به فکر رأی جمع‌کردن باشند، به پیشرفت کشور و حفظ الگوهای اصیل اسلام در جامعه فکر کنند.

معاون منابع انسانی دادگستری خوزستان بابیان این‌که با ارائه آمار غیرواقعی نمی‌توان جامعه را تغییر داد، گفت: برای نتیجه‌گیری از عملکرد مسئولان باید دید نتیجه اقداماتی که صورت گرفته، به چه محصولی منجر شده و چه تأثیری در جامعه داشته است.

‌سعدی همچنین با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری محرم و صفر و گرامی داشت یاد شهدای کربلا، عنوان کرد: حضرت ابوالفضل (ع) از خوبی وفاداری به امام حسین (ع) گفت تا خیانت را نهی کرده باشد و ما نیز امیدواریم با قرار دادن ارزش‌های اسلامی به‌عنوان محور زندگی و قرار دادن اصل امربه‌معروف و نهی از منکر در رفتار خود، مسیر درستی که خداوند برای ما قرار داده را به‌سلامت طی کنیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.