کد خبر : 14465
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 13:31
-

کلیه واحد های صنفی وصنعتی درسامانه سلامت ثبت نام نمایند

کلیه واحد های صنفی وصنعتی درسامانه سلامت ثبت نام نمایند

فرماندار دشت آزادگان : کلیه واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان دشت آزادگان در سامانه سلامت ثبت نام نمایند. حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان : با توجه به شروع گام دوم مبارزه با بیماری ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی در کشور کلیه واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان دشت

فرماندار دشت آزادگان : کلیه واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان دشت آزادگان در سامانه سلامت ثبت نام نمایند.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان : با توجه به شروع گام دوم مبارزه با بیماری ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی در کشور کلیه واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان دشت آزادگان باید در سامانه سلامت ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : فرماندار دشت آزادگان با اعلام این مطلب افزود : بر این اساس برنامه مقرر و دستور العمل وزارت بهداشت ، کلیه واحدهای صنفی و صنعتی باید در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و مهلت این ثبت نام به مدت یک هفته ادامه خواهد بود.

رئیس قرارگاه مبارزه با کرونای شهرستان افزود: راهنماها و الزامات سلامت محیط کار ، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام بصورت الکترونیک در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.