کد خبر : 3260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 21:19
-

اندیکا ٫٫ جهنم دنیوی ٫٫ / صدای شهروندان اندیکا :در فاصله ی بیست سی کیلومتری دو سد بزرگ ،از بی آبی زجر می کشیم . بله ، بی آبی !

اندیکا   ٫٫  جهنم دنیوی  ٫٫ / صدای شهروندان اندیکا :در فاصله ی بیست سی کیلومتری دو سد بزرگ ،از بی آبی زجر می کشیم . بله ، بی آبی !

اندیکا ٫٫ جهنم دنیوی ٫٫ تعدادی از شهروندان اندیکا از وضعیت نامناسب آبرسانی به بخش های مختلف این شهر گلایه داشتند و متنی را به این سایت خبری ارسال ودرخواست انتشار آن را داشتند دراین گزارش تصاویری از وضعیت آب رسانی روستای شهید پرور رستم اباد اندیکا نیز به نمایش درآمده واهالی این منطقه درگفت

اندیکا ٫٫ جهنم دنیوی ٫٫

تعدادی از شهروندان اندیکا از وضعیت نامناسب آبرسانی به بخش های مختلف این شهر گلایه داشتند و متنی را به این سایت خبری ارسال ودرخواست انتشار آن را داشتند دراین گزارش تصاویری از وضعیت آب رسانی روستای شهید پرور رستم اباد اندیکا نیز به نمایش درآمده واهالی این منطقه درگفت وگو باخبرنگار ما بیان کردند وضعیت آبرسانی دراینجا مردم را کلافه کرده وتنها هر دوسه روز یک بار آن هم دوساعت آب رسانی می شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان /تعدادی از شهروندان اندیکا از وضعیت نامناسب آبرسانی به بخش های مختلف این شهر گلایه داشتند و متنی را به این سایت خبری ارسال ودرخواست انتشار آن را داشتند دراین گزارش تصاویری از وضعیت آب رسانی روستای شهید پرور رستم اباد اندیکا نیز به نمایش درآمده واهالی این منطقه درگفت وگو باخبرنگار ما بیان کردند وضعیت آبرسانی دراینجا مردم را کلافه کرده وتنها هر دوسه روز یک بار آن هم دوساعت آب رسانی می شود باتوجه به فصل گرما واستفاده از وسایل سرمایشی آبی این مردم به سختی بااین وضعیت زندگی می کنند درخواست سایت شبکه خبری خوزستان این است که مسئولین هرچه سریع تر برای رهایی مردم از این وضعیت چاره اندیشی کنند .
[ بنی آدم اعضای یک پیکرند * که در آفرینش زیک گوهرند
[مسئولین] چو اندیکارو بدرد آورند * دگر عضوها را نماند
قرار ]
سلام ما بر گوش های شنوا و دیده های باز فعالان فضای مجازی ، فعالان رسانه ، کاربران اینترنت !
ما مردم سوخته جان وسوخته تن اندیکا از شما تمنایی داریم که فریاد مظلومانه ی مارا با صدای گوش خراش به گوش مسئولین برسانید.
فضای مجازی ! دستمان به دامانت !
فضای مجازی !اگر نخواهی صدای سوختن و زجه کشیدن ما مردم اندیکا رو به خاطر خوراندن آب داغ شرب توسط مسئولین به ما ، به اطلاع هموطنانمان نرسانی مدیونی ! که لاأقل اطلاع داشته باشند ما در فاصله ی بیست سی کیلومتری دو سد بزرگ ،از بی آبی زجر می کشیم . بله ، بی آبی !
لوله کشی شده ،آب نداریم ، مستحضرید امسال خوزستان رو آب برده ، الان ما از تشنگی و کم آبی داریم هلاک میشویم ،دشمنتون هم نبینه !
به هموطنانمان اطلاع دهید دو سه روز یکبار آن هم در حد دوسه ساعت آبرسانی میشود .ما باید آب مصرفی خود را در مخازن فلزی برای دوسه روز خود ذخیره کنیم .خودتان کمی فکر کنید توی این آفتاب تابستان ، آن هم توی خوزستان ،و گرمای سوزان وطاقت فرسا ،آب به جوش نمییاد؟ آیا می شود با آن دست و صورت شست ؟ آیا می شود با آن حمام کرد ؟ آخه چقد آب خنک کنیم ؟آیا میشود با آن اعمال شرعی از قبیل وضو و غسل و طهارت کرد؟ حتی وقتی وضو میگیریم از این کار خود پشیمان می شویم . اما ، اما ، اما ، گل به روتون ، گل به روتون ، گلاب به روتون ، موقع توالت رفتن و شستن خود ، به یاد عذاب های جهنم میفتیم .
حال با این تفاسیر ، از مسئولین امر چه انتظاری باید داشت ؟ آیا نباید مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی رو که خودرا به خواب زده اند بیدار کرد؟
الحق والانصاف ، اندیکا رو باید ٫٫ جهنم دنیوی ٫٫
نامید ،چون به مردم ،***** آب داغ ***** می خورانند .و مردم نهایت زجر وستم را می بینند.
ما مردم اندیکا صدایمان به جایی نمی رسد، دست فعالان فضای مجازی و رسانه رو می بوسیم که خواسته و صدای مارو به مسئولین برسانند اما باید این وضع رو تجربه کرد .با آب داغ خودت را بشوری اون موقع بجای خندیدن ، گریه میکنی ![ به دریا رفته می داند مصیبت های طوفان را]
دست فعالان عرصه ی فضای مجازی رو از صمیم دل وملتمسانه با آه و ناله می بوسیم که صدای گریه های اطفال مارو هنگام شستن با آب داغ ، به گوش های نا شنوا می رسانند.
قسم تان می دهیم به هر کی و هر چی می پرستید ، برای ما کاری بکنید ، دست ما کوتاه و صدای ما کم صدا شده .
مدیونید، مدیونید ، مدیونید ! ای رسانه !ای رسانه ! ای رسانه !
خدا شما را حفظ کناد!
« مردم داغدیده ی اندیکا»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.