کد خبر : 19206
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 18:34
-

امام‌جمعه اهواز: طرح فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد

امام‌جمعه اهواز: طرح فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: توسعه صنعت فولاد به‌دست متخصصین متعهد نشان می‌دهد می‌توان با تکیه بر توان داخلی بر تحریم‌ها غلبه کرد. حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالنبی موسوی‌فر در بازدید از طرح فولادسازی و خط تولید شرکت فولاد‌اکسین خوزستان اظهار داشت: امروز ایران را وقتی

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: توسعه صنعت فولاد به‌دست متخصصین متعهد نشان می‌دهد می‌توان با تکیه بر توان داخلی بر تحریم‌ها غلبه کرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالنبی موسوی‌فر در بازدید از طرح فولادسازی و خط تولید شرکت فولاد‌اکسین خوزستان اظهار داشت: امروز ایران را وقتی با گذشته مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که علی‌رغم تحریم‌های بسیار شکننده که تقریباً تمام دنیا دست به دست هم دادند تا کشور رشد نکند، اما به‌همت جوانان برومند و مهندسان و متخصصان همچنان ما در  دنیا حرف برای گفتن داریم و یکی از مواردی که می‌تواند این مهم را محقق کند بحث توسعه صنعت فولاد در کشور به‌ویژه در خوزستان است.

وی افزود: امروز در کشور ما  صنایع فولادی و نوردی از مراحل ابتدایی و تامین مواد اولیه تا تولید و تبدیل و توزیع محصولات استخراج شده، همه و همه به‌همت جوانان این آب و خاک در داخل صورت می‌گیرد و روز به روز بر این صنایع ارزآور افزود می‌شود. به طور مثال قبل از انقلاب یکی دو تا صنعت بیشتر در استان خوزستان نبود اما هم اکنون صنایع زیاد و مهمی هستند که نمونه بارز آن فولاد اکسین است.

امام‌جمعه اهواز ادامه داد: نیاز به صنعت فولاد یکی از ضروری‌ترین نیازهای کشور است و توسعه آن بسیاری از مشکلات داخلی را حل می‌کند. صادرات این محصولات هم ملت را از واردات نجات می‌دهد و هم سبب رونق و جهش تولید می‌شود.

موسوی‌فر اظهار داشت: به فرمان مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی مسئولان باید بستر و زمینه‌ای را فراهم کنند تا تکیه و توان و محور اقتصاد ملی تولید باشد. معتقدم با تلاش همه‌جانبه دست‌اندرکاران و سهامداران و مسئولان دیگر، باید همه حمایت کنند تا موانع راه‌اندازی طرح فولادسازی فولاد اکسین برداشته شود تا انشاءالله به‌زودی شاهد به ثمر نشستن و میوه دادن آن باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.