کد خبر : 35391
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 9:28
-

مصطفی شکیبافر

پایان عملیات تعمیر و توسعه شبکه روشنایی بوستان ولایت با تلاش شبانه روزی واحدهای اجرایی شهرداری هندیجان + تصاویر 

پایان عملیات تعمیر و توسعه شبکه روشنایی بوستان ولایت با تلاش شبانه روزی واحدهای اجرایی شهرداری هندیجان + تصاویر 
شبکه خبری خوزستان | سرپرست شهرداری هندیجان : با تلاش شبانه روزی واحدهای اجرایی شهرداری عملیات تعمیر و توسعه سیستم روشنایی بوستان ولایت به پایان رسید.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان پس از بازدید میدانی سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان از وضعیت بوستان ولایت، تعمیر و توسعه سیستم روشنایی آن در برنامه کاری قرار گرفت.

 

 

 

مهرداد خسروی سرپرست شهرداری هندیجان با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اقدامات گسترده ای در جهت تعمیر و توسعه سیستم روشنایی پارک های سطح شهر و بوستان ولایت انجام داده است گفت: تعمیر، بازسازی و توسعه سیستم روشنایی در پارک های سطح علاوه بر اینکه جلوه ی مطلوبی به شهر می بخشد موجبات آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

 

 

 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای اجرایی شهرداری پارک های دولت و ساحلی جنوبی از روشنایی خوبی برخوردا شدند و امروز نیز شاهد بهره برداری از سیستم روشنایی بوستان ولایت هستیم .

 

 

 

خسروی در ادامه اظهار کرد : پی کنی ،  گود برداری ، نصب فنداسیون و پایه های روشنایی در بوستان ولایت توسط واحد های عمرانی ، جوشکاری و زیباسازی انجام  و پس از آن نصب چراغ های ال ای دی و تست روشنایی صورت پذیرفت .

 

 

 

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین تلاش های نیروهای شهرداری ، از شهروندان عزیز خواست در حفظ و نگهداری سیستم های روشنائی پارک ها و بوستان ولایت نهایت همکاری را با مجموعه شهری داشته باشند.

 

 

 

خبرنگار ‌ناصر حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.