کد خبر : 35696
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 11:56
-

اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اندیمشک

اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اندیمشک

  فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۵ سارق متواری در عملیات مختلف پلیس در این شهرستان خبر داد. ، سرهنگ “جواد مراونه” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با اشراف و رصد اطلاعاتی پس از هماهنگی با

 

فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۵ سارق متواری در عملیات مختلف پلیس در این شهرستان خبر داد.

، سرهنگ “جواد مراونه” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با اشراف و رصد اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

او افزود: ماموران در همین ارتباط ۵ سارق متواری را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره انواع سرقت و یک فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح ۱۴ نفر از محکومین تحت تعقیب دیگر جرائم (احکام جلب) و یک نفر عامل تیراندازی دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز کشف و همچنین در عملیاتی دیگر یک سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۶۵ گرم انواع مواد مخدر از وی کشف شد.

سرهنگ مراونه در خاتمه با بیان اینکه ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقادیری سیم برق کشف شد، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

منبع/پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل