پاسخ مسئولان دیپلماسی کشور به مسئولان هتاک فرانسوی “انقلابی” باشد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با انتقاد از توهین مسئولان کشور فرانسه به پیامبر اسلام گفت: مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور قاطعانه با این مسئله برخورد کنند و مقابل گستاخی‌های کشور فرانسه رفتار انقلابی نشان دهند.

کد خبر : 22290
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 11:02
پاسخ مسئولان دیپلماسی کشور به مسئولان هتاک فرانسوی “انقلابی” باشد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد اظهار داشت: توهین به پیامبر اسلام از سوی کشورهای غربی و تکرار ترفند اسلام هراسی به دلیل مسئله بیداری اسلامی و گسترش اسلام در دنیا است.

وی افزود: کشورهای غربی و همین مسئولان اتوکشیده غربی که ادعای آزادی بیان می‌کنند، اجازه سؤال درباره هولوکاست را نمی‌دهند ولی به اعتقادات بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با انتقاد از توهین مسئولان کشور فرانسه به پیامبر اسلام که اسوه حسنه است، گفت: مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور قاطعانه با این مسئله برخورد کنند و مقابل گستاخی‌های کشور فرانسه رفتار انقلابی نشان داده و رابطه کشورمان را با این کشور پایان دهند.

وی بیان داشت: اسلام با وجود مکر دشمنان در حال فتح سرزمین‌ها و قلب‌ها است و میلیون‌ها مسلمان و شیعه در اروپا زندگی می‌کنند و این نفوذ اسلام علت اصلی توهین به مقدسات است.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: غرب با تربیت نیروهای افراطی تندرو و سلفی دنبال این است که چهره خشن از مسلمانان ارائه دهد و در تفکر اسلام ناب انقلابی و محمدی انحراف ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.