کد خبر : 30356
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 8:41
-

اخبار باوی

هشدار | اعتراض هواداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم

هشدار | اعتراض هواداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم
استاندار ویژه خوزستان شخصاً وارد موضوع شده و به نقش آفرینی مخرب غیربومی‌ها در فوتبال شهرستان باوی پایان دهند.

با حضور در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان انجام شد؛

 

اعتراض هواداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم

 

شبکه خبری خوزستان | جمعی از هواداران تیم فوتبال استقلال ملاثانی از تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول نسبت به دست اندازی به مالکیت این تیم اعتراض کردند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر، جمعی از هواداران استقلال ملاثانی پیش از ظهر امروز سه شنبه ۶ مهرماه در اعتراض به حواشی پیش آمده برای این تیم از سوی دلالان و تلاش فردی غیربومی برای دست اندازی به مالکیت استقلال و سکوت مسئولان استان، با حضور در مقابل ساختمان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، خواهان پایان دادن به نقش مخرب دلالان پشت پرده و مشکلات پیش آمده از رهگذر برخورد دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی با عوامل سقوط فوتبال اهواز و ملاثانی شدند.

جوانان ملاثانی از استاندار ویژه خوزستان درخواست کردند؛ شخصاً وارد موضوع شده و به نقش آفرینی مخرب غیربومی‌ها در فوتبال شهرستان باوی پایان دهند.

یکی از هواداران استقلال ملاثانی در این می‌گوید: این تیم تنها دلخوشی و اسباب تفریح و پر کردن اوقات فراغت منطقه محروم ملاثانی و زمینه ساز رشد استعدادهای ورزشی شهرستان است که امروز فردی غیربومی قصد تصاحب تیم و سقوط آن را دارد. متأسفانه فردی که مدعی مالکیت شده در طول یک سال اخیر و به رغم شگفت آفرینی بازیکنان و کادر فنی استقلال ملاثانی در لیگ اول کشور، مشغول حاشیه آفرینی و مشکل تراشی برای تیم بود و اکنون دایه دلسوزتر از مادر شده است.

وی افزود: ما خواهان سپردن اداره امور تیم به هیئت فوتبال استان یا اداره کل تربیت بدنی تا تعیین تکلیف مالکیت آن هستیم و از سویی انتظار داریم دستگاه‌های قضائی و امنیتی با این مسئله برخورد جدی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.