کد خبر : 8182
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 8:03
-

استقبال ‌خوزستانی‌ها‌ از اکران یک فیلم ایرانی؛ منطقه پرواز ممنوع فیلم محبوب نوجوانان و خانواده‌ها + تصاویر

استقبال ‌خوزستانی‌ها‌ از اکران یک فیلم ایرانی؛ منطقه پرواز ممنوع فیلم محبوب نوجوانان و خانواده‌ها + تصاویر

استقبال ‌خوزستانی‌ها‌ از اکران یک فیلم ایرانی؛ منطقه پرواز ممنوع فیلم محبوب نوجوانان و خانواده‌ها + تصاویر جنبه‌های تربیتی فیلم منطقه پرواز ممنوع سبب شد که روزانه سینماهای این شهر مملو از نوجوانان و خانواده‌هایی شود که برای دیدن فیلم خود جلوی پرده نقره‌ای رنگ سینما به تماشا می‌نشینند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و

استقبال ‌خوزستانی‌ها‌ از اکران یک فیلم ایرانی؛ منطقه پرواز ممنوع فیلم محبوب نوجوانان و خانواده‌ها + تصاویر

جنبه‌های تربیتی فیلم منطقه پرواز ممنوع سبب شد که روزانه سینماهای این شهر مملو از نوجوانان و خانواده‌هایی شود که برای دیدن فیلم خود جلوی پرده نقره‌ای رنگ سینما به تماشا می‌نشینند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، منطقه پرواز ممنوع فیلمی مهیج و پرشور، مملو از تلاش و امید پس از سال ها دوری از سینما نوجوان، نخستین فیلم سینمایی مناسب رده سنی نوجوانان است که به تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد و کارگردانی امیر داسارگر از ۱۵ آبان ۱۳۹۸ بر روی پرده سینماها رفت.

منطقه پرواز ممنوع محصول مدرسه سینمایی عمار و پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

این فیلم روایتگر سرگذشت ۲ نوجوان ایرانی و یک نوجوان افغانستانی باهوشی است که در حین ساخت پهباد با پیدا شدن یوزپلنگ ایرانی در حوالی محل زندگیشان وارد مسائل و درگیری ها مختلف و مهیجی می شوند.

فیلم سینمایی “منطقه پرواز ممنوع” از معدود فیلم‌های با مخاطب نوجوان است که با استقبال کارشناسان مختلف روبه‌رو شده است.

بعد از سال ها در سینما یک فیلم امی بخش، ملی و ایرانی بر روی پرده رفت که تماشای آن به تماشاچی حس خوب القا می کند.

ریتم فیلم جذابیت و کشش بالایی دارد و مخاطب در هرسکانس منتظر یک اتفاق است و به طرز نفس گیری مخاطب را تا انتها وادار به پیگیری می کند. منطقه پرواز ممنوع از یک ایران انقلابی جدید رونمایی میکند.

دوستی و رابطه ی خوب نوجوانان ایرانی با بصیرت از نکات قابل تامل فیلم است که به نوجوانان ما عدم نژاد پرستی را می آموزد. معضلی اجتماعی که از گذشته تا به حال در جوامع غربی روی می دهد و تاثیراتی منفی بر تربیت کودکان دارد.

این فیلم با بازی متفاوت هادی حجازی فر در نقش آقا مصطفی که مربی نوجوانان است همزمان با سینماهای سراسر کشور در اهواز به اکران درآمد و توانست مخاطبان زیادی از کودک و نوجوان و پیر و جوان را به سینماهای اکسین، بهمن و ساحل اهواز بکشاند.

جنبه های تربیتی فیلم منطقه پرواز ممنوع سبب شد که روزانه سینماهای این شهر مملو از نوجوانان و خانواده هایی شود که برای دیدن فیلم خود جلوی پرده نقره ای رنگ سینما به تماشا می نشینند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.