کد خبر : 14321
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 22:04
-

بازدید سرزده فرماندار امیدیه ازشبکه بهداشت درمان شهرستان امیدیه

بازدید سرزده فرماندار امیدیه ازشبکه بهداشت درمان شهرستان امیدیه

بازدید سرزده فرماندار امیدیه ازشبکه بهداشت درمان شهرستان امیدیه:   به گزارش خبرنگارماازشهرستان امیدیه. سید مهران رفیعی فرماندار و هیات همراه به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در امیدیه به صورت سر زده وارد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شد. در این بازدید سید مهران رفیعی فرماندارامیدیه

بازدید سرزده فرماندار امیدیه ازشبکه بهداشت درمان شهرستان امیدیه:

 

به گزارش خبرنگارماازشهرستان امیدیه. سید مهران رفیعی فرماندار و هیات همراه به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در امیدیه به صورت سر زده وارد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شد.

در این بازدید سید مهران رفیعی فرماندارامیدیه در نشست تخصصی با رئیس شبکه بهداشت و درمان و نیروهای تحت امر در بحث بیماریابی ، روند درمان ، پایش بیماران و رسیدگی به بیماران بحث و گفتگو کرد .
در ادامه فرماندار امیدیه دستورات لازم دکتر شریعتی استاندار خوزستان و رئیس قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا استان خوزستان را به مدیریت شبکه بهداشت امیدیه ابلاغ کرد .
درپایان سیدمهران رفیعی رئیس قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان امیدیه گفت ، نسبت به کنترول ویروس کرونا در امیدیه از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار هستیم و همچنان توصیه ما این است که شهروندان شهرستان امیدیه توصیه های بهداشتی توجه بیشتر و عدم خروج از منزل و رعایت فاصله اجتماعی را مدنظر خود قرار دهند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.