نخستین همایش ملی”اربعین پژوهی” در دانشگاه پیام نورخوزستان برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی”اربعین پژوهی” در دانشگاه پیام نورخوزستان برگزار می‌شود مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: بسیج اساتید برای بررسی ابعاد و ظرفیت‌های تمدن‌سازی راهپیمای عظیم اربعین؛ نخستین همایش ملی اربعین پژوهشی را برگزار می‌کند. محمدمهدی مطیعی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: پیاده روی اربعین یکی از

کد خبر : 6180
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 12:06
نخستین همایش ملی”اربعین پژوهی” در دانشگاه پیام نورخوزستان برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی”اربعین پژوهی” در دانشگاه پیام نورخوزستان برگزار می‌شود
مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: بسیج اساتید برای بررسی ابعاد و ظرفیت‌های تمدن‌سازی راهپیمای عظیم اربعین؛ نخستین همایش ملی اربعین پژوهشی را برگزار می‌کند.

محمدمهدی مطیعی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: پیاده روی اربعین یکی از ظرفیت های مهم تمدن سازی در دنیای اسلام است که زمینه ساز تمدن مهدوی است.

وی افزود: یکی از رسالت های مهم و اصلی دانشگاه تحلیل و آماده سازی زیرساخت‌های نرم افزاری لازم برای رسیدن و تحقق بخشیدن به تمدن نوین اسلامی است. با وجود اینکه سنت پیاده روی اربعین در سال‌های اخیر به یک فرهنگ عمومی و دینی غالب مبدل شده ولی در این مساله همچنان خلاء پژوهش و آسیب شناسی احساس می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور خوزستان بیان داشت: برای بررسی ابعاد و و ظرفیت های تمدن سازی راهپیمای عظیم اربعین؛ نخستین همایش ملی اربعین پژوهشی در دانشگاه پیام نور خوزستان برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش با همکاری دانشگاه و بسیج اساتید در ۳۰ محور مختلف فرهنگی، سیاسی، دینی و اجتماعی، ۲۰بهمن ۱۳۹۸ پس از بررسی و داوری آثار در دانشگاه پیام نور اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، اساتید و دانشجویان و پژوهشگران تا ۱۵ دی ماه برای ارسال آثار فرصت دارند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل