کد خبر : 30222
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 9:32
-

اخبار دزفول

جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های ماسه شویی غیرمجاز دزفول

جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های ماسه شویی غیرمجاز دزفول
با اقدامات عملیاتی حریم بانی ، بخشی از کارگاه‌های یادشده که به صورت غیرمجاز در بستر رودخانه کهنک واقع در شهرستان دزفول در حال فعالیت بودند، تخریب و قلع و قمع شدند.

جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های ماسه شویی غیرمجاز دزفول

 

شبکه خبری خوزستان |  رییس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: از فعالیت کارگاه‌های ماسه شویی غیرمجاز در شهرستان دزفول با تخریب سازه‌های ایجاد شده، جلوگیری شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایرنا و از سازمان آب و برق خوزستان، علی غلامعلی نژاد افزود: اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان، پیگیری‌های حقوقی زیادی برای اخذ احکام قضایی علیه برداشت غیرمجاز کارگاه‌های ماسه شویی از بستر رودخانه کهنک واقع در شهرستان دزفول انجام داد که این پیگیری‌ها منجر به صدور حکم قلع و قمع بناها و تصرفات و بازگشت وضع به حالت قبل شد.

 

وی ادامه داد: طبق قوانین توزیع عادلانه آب، کلیه منابع آبی از جمله رودخانه‌ها، مسیل‌ها، مرداب‌ها و اراضی واقع در بستر و حریم‌های آنها جزو انفال و مشترکات عمومی محسوب و متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و بدون اخذ مجوز، قابلیت واگذاری به اشخاص حقیقی یا حقوقی را ندارند.

 

رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: با اقدامات عملیاتی حریم بانی، بخشی از کارگاه‌های یادشده که به صورت غیرمجاز در بستر رودخانه کهنک واقع در شهرستان دزفول درحال فعالیت بودند، تخریب و قلع و قمع شدند.

 

افزون بر ۵۵ معدن شن و ماسه در شهرستان دزفول وجود دارد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.