کد خبر : 10645
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 21:38
-

جلسه هم اندیشی آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان برگزار شد + جزییات و تصاویر

جلسه هم اندیشی آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان برگزار شد + جزییات و تصاویر

جلسه هم اندیشی آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان برگزار شد + جزییات و تصاویر     شبکه خبری خوزستان : در جلسه هم اندیشی آموزش وپرورش واعضای شورای اسلامی شهرهندیجان و به پیشنهاد عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان مصوب شد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از

جلسه هم اندیشی آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان برگزار شد + جزییات و تصاویر

 

 

شبکه خبری خوزستان : در جلسه هم اندیشی آموزش وپرورش واعضای شورای اسلامی شهرهندیجان و به پیشنهاد عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان مصوب شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان در جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهندس طاهری نیا ، غزالی رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران مقاطع سه گانه تحصیلی در سالن ولایت اداره آموزش و پرورش هندیجان برگزار شد.

 

در این مراسم عباسی مدیر آموزش و پرورش هندیجان ضمن خیر مقدم به اعضای شورا و شهردار و مدیران مدارس و تسلیت ایام فاطمیه خواستار همفکری و ارائه نظرات سازنده برای ساخت و شکوفایی بهتر جلوه های شهری گردید.

 

وی همچنین بر استمرار این جلسات به منظور شناسایی بهتر مسایل و مشکلات شهری و سعی در رفع آنها گردید.

 

در ادامه جلسه غزالی رئیس شورای شهر در خصوص فعالیت های شورا در ماه های گذشته توضیحاتی ارایه نمود.

 

وی افزود: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در همه نقاط هندیجان مدنظر شورا بوده است و سعی نموده ایم با برنامه ریزی برای حل مشکلات شهروندان تلاش کنیم.

 

غزالی ادامه داد : به زودی و همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه های مهمی در شهرستان هندیجان به ارزش ۲۱میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد که شاخص ترین آنها احداث پارک ساحلی در حاشیه رودخانه و فاز اول پارک ۱۸ فروردین و بهسازی معابر و بلوارهای سطح  شهر خبر داد و از مساعدت های فرماندار شهرستان هندیجان مهندس علی  بویری تقدیر و تشکر نمود.

 

در ادامه جلسه مهندس طاهری نیا شهردار هندیجان به تشریح فعالیت های انجام شده در سه ماه گذشته پرداخت و خبر از کلنگ زنی دو زمین چمن مصنوعی در هندیجان جنوبی و یک زمین در هندیجان شمالی و تکمیل پروژه های احداث جداول و آسفالت خیابانهای مسکن مهر شمالی و جنوبی در آینده ای نزدیک خبرداد.

 

وی همچنین گفت: با تایید متمم بودجه به زودی آسفالت و روکش معابر سطح شهر انجام خواهد شد.

 

در ادامه هرکدام ازاعضای شورا به ایرادصحبت درخصوص فعالیت های انجام شده نمودند وسپس اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را در خصوص بهبود عملکرد شهرداری و ضعف ها و معایب موجود و همچنین پیشنهادهایی را به شهردار ارائه  کردند.

 

عباسی مدیر آموزش و پرورش هندیجان ضمن همکاری و مساعدت شهردار هندیجان و اعضای شورای اسلامی شهر درخصوص ایجاد فضای سبز و تنظیفات و آسفالت حیاط مدارس سه مقطع با توجه به کمبود نیروهای خدماتی در مدارس تشکر و قدردانی نمودند و از ایشان جهت همکاری و مشارکت در رفع مشکلات مدارس کما فی السابق قول مساعد گرفتند.

 

همچنین غزالی رئیس شورا شهرهندیجان درپایان جلسه خواستار تشکیل جلسات هم اندیشی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و فرهنگیان بصورت هر سه ماه یکبار شدند و در برگزاری این چنین جلسات با حضور مسئولین شهرستان تاکید نمودند.

 

 

خبرنگار/ناصرحکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.