کد خبر : 24638
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 21:36
-

مراسم گرامی داشت ۹ دی در مسجدسلیمان برگزار شد

مراسم گرامی داشت ۹ دی در مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛ با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع نمره۱ این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم حجت الاسلام سید احمدی در سخنانی ضمن گرامی داشت ۹ دی همچنین گرامی داشت

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛ با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع نمره۱ این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم حجت الاسلام سید احمدی در سخنانی ضمن گرامی داشت ۹ دی همچنین گرامی داشت شهید فخری زاده اظهار کرد:
با یک نگاه دقیق در خواهیم یافت که شهدایی همچون حاج قاسم‌ و فخری زاده از دل همین ۹ دی‌ها پرورش خواهند یافت. وی گفت:
باید با تکیه بر توانمندی بالای نسل جوان و باسواد ایرانی در دفع و خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب تلاش کنیم.
سید احمدی ادامه داد: باید روشنگری کرد و با بیان واقعیت ها شناسندن حق و باطل، مسائل را دقیق به گوش مردم برسانیم تا خودشان با تجزیه و تحلیل، دشمن و فتنه های آن را بشناسند و با آن مقابله کنند.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: به برکت انقلاب و خون شهیدان این فرصت برای مردم فراهم شده است که آن‌ها به صورت مستقیم بتوانند در آینده و سرنوشت کشور خود سهیم شوند و به گونه‌ای عمل کنند که جامعه به رشد و تعالی برسد. اما ان چه اهمیت دارد این است که با بصیرت افزایی کسی را انتخاب کنیم که ارزش های اسلام و نظام را پاس بدارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.