جلسه ستاد اربعین حسینی ویژه بانوان در فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : جلسه ستاد اربعین ویژه بانوان امروز چهارشنبه ۳ مهر در محل فرمانداری به ریاست پور عاطف معاون سیاسی فرماندار ، فرماندار شهرستان هویزه و مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان برگزار شد پور عاطف در این جلسه با اشاره به نقش تاثیر گذار بانوان در عرصه های

کد خبر : 5430
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1398 - 1:13
جلسه ستاد اربعین حسینی ویژه بانوان در فرمانداری  دشت آزادگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان : جلسه ستاد اربعین ویژه بانوان امروز چهارشنبه ۳ مهر در محل فرمانداری به ریاست پور عاطف معاون سیاسی فرماندار ، فرماندار شهرستان هویزه و مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان برگزار شد پور عاطف در این جلسه با اشاره به نقش تاثیر گذار بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی ، علمی ، اقتصادی افزود : امروز بانوان ما در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه والای برخوردارند .
معاون سیاسی فرماندار همچنین با اشاره به نزدیک شدن مراسم اربعین حسینی افزود : بانوان در حماسه بزرگ اربعین حسینی نقش فعالی دارند. و در مواکب در طبخ غذا تا پختن نان و میزبانی از زائرین و ارائه خدمات سهم بسزایی ایفا می نمایند و با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) در خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی مجدانه تلاش کنند .
وی افزود بحمدالله دشت آزادگان از بانوان متعهد و مومن برخوردارست که انتظار می رود این خواهران رسالت خود را که همانا رسالت حضرت زینب کبری می باشد به نحو احسن انجام دهند .
در این جلسه همچنین حبیب عفری فرماندار هویزه گفت : خوشبختانه بانوان مومنه ما چه در شهرستان هویزه و چه در دشت آزادگان رسالت خود را در زمینه های مختلف فرهنگی ؛ مذهبی ؛ دینی و خدمات رسانی به اربعین حسینی به خوبی داده و می دهند و این جای تقدیر است و از بانوان خواست برای بهتر خدمت کردن به زوار از همکنون با فراهم نمودن امکانات لازم برنامه ریزی نمایند .

روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.