تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان امیدیه اندیشیده شده است

کلیات زمانبندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور مشخص شده و طبق این زمانبندی، فرایند انتخابات طی می شود.

کد خبر : 25774
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 17:04
تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان امیدیه اندیشیده شده است

فرماندار شهرستان امیدیه خبرداد: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان اندیشیده شده است:به گزارش خبرنگارما ازامیدیه سیدمهران رفیعی فرماندارشهرستان امیدیه دراین باره گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در موعد تعیین شده برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند

فرماندار شهرستان‌ امیدیه با بیان اینکه کلیات زمانبندی برگزاری انتخابات های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است.وی افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون ، در موعد تعیین شده طبق زمانبندی برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینیه اقدام نمایند.

رفیعی ادامه داد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: داوطلبان این دوره از شوراها در شهر و روستا باید برای دریافت گواهی سوء پیشینه در موعد مقرر که به تفکیک برای شهرها و روستاها تعیین شده( برای شهرها از ۲۰ آذر تا ۲۵ اسفندماه سالجاری و برای روستاها از ۱۶ دی ۹۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰) اقدام کنند.

نماینده عالی دولت درامیدیه اظهارکرد: برنامه ریزی لازم‌برای ایجاد بستری امن ، سالم و قانونی برای برگزاری انتخابات در شهرستان انجام شده است.

رفیعی درپایان گفت: کلیات زمانبندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور مشخص شده و طبق این زمانبندی، فرایند انتخابات طی می شود.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل