کد خبر : 30952
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 15:50
-

اخبار دشت آزادگان

برگزاری مراسم ترحیم سردار شهید عبدالرضا عبیداوی در سایت طرح آزادگان جنوبی

برگزاری مراسم ترحیم سردار شهید عبدالرضا عبیداوی در سایت طرح آزادگان جنوبی
غم فقدان سردار پاسدار شهید دکتر عبدالرضا عبیداوی یادگار هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم مراسم سوگواری در مورخه یکشنبه هجدهم مهرماه با قرائت قرآن و فاتحه خوانی با حضور مدیران و مهندسان در سالن جلسات سایت طرح میدان نفتی آزادگان جنوبی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی سایت طرح میدان نفتی آزادگان جنوبی، در غم فقدان سردار پاسدار شهید دکتر عبدالرضا عبیداوی یادگار هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم مراسم سوگواری در مورخه یکشنبه هجدهم مهرماه با قرائت قرآن و فاتحه خوانی با حضور مدیران و مهندسان در سالن جلسات سایت طرح میدان نفتی آزادگان جنوبی برگزار شد.

 

در این مراسم مهندس محمد ملکی مدیر سایت طرح آزادگان جنوبی با ایراد سخنانی درباب فضایل اخلاقی و رشادتهای ایثارگری شجاعانه سردار رشید سپاه فقدان، این رزمنده که از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بوده را برای اسلام و کشور غیر قابل جبران توصیف کرد. ایشان شهادت مظلومانه جانباز سرافراز را به خانواده معزز و مکرم و آحاد مردم شهید پرور استان خوزستان و همرزمان حماسه ساز تسلیت و تعزیت عرض نمود.

 

در این راستا مدیر سایت گروه پتروپارس مهندس جهانبخش ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم ، منش و اخلاق سردار و مجاهدتهای ایشان را برای همه مردم سرمشق دانست که حضور این عزیز رزمنده بعنوان مدافع حرم نشان از تعهد به اسلام و امام ولایت بوده است.

 

روحش شاد و یادش گرامی

روابط عمومی سایت طرح آزادگان جنوبی

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.