برنامه آینده ستاد کرونا برخورد با کسانیست که به پروتکلها بی اهمیت هستند

بازدید فرماندار ویژه از نقاط مختلف شهرستان آبادان:   تذکر جدی به برخی ادارات که به وظایف خود در ستاد کرونا عمل نمی‌کنند به گزارش خبرنگارما ازآبادان موسوی فرماندارویژه آبادان گفت: وضعیت در آرامستان های آبادان غیرقابل قبول است، وقتی شهرداری در جلسات کرونا شرکت نکند نتیجه ای بهتر از این نداردتمام مدیران دستگاههای اجرایی

کد خبر : 22113
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 8:10
برنامه آینده ستاد کرونا برخورد با کسانیست که به پروتکلها بی اهمیت هستند

بازدید فرماندار ویژه از نقاط مختلف شهرستان آبادان:

 

تذکر جدی به برخی ادارات که به وظایف خود در ستاد کرونا عمل نمی‌کنند به گزارش خبرنگارما ازآبادان موسوی فرماندارویژه آبادان گفت: وضعیت در آرامستان های آبادان غیرقابل قبول است، وقتی شهرداری در جلسات کرونا شرکت نکند نتیجه ای بهتر از این نداردتمام مدیران دستگاههای اجرایی بایدهمراه ستاد و در کف خیابان باشند

وی افزود:

مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجرا می باشد. شانه خالی کردن از وظایف توسط هر کس و هر دستگاهی مواخذه قانونی به دنبال دارد. در جلسه آینده از دادستان محترم خواهم خواست در مقام مدعی العموم اشخاص را بازخواست کند. سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در جریان بازدیداز سطح شهرستان آبادان بود. همچنین از مدیران برخی سازمان و ارگان ها به خاطر عدم حضور در جلسات ستاد مقابله با کرونا به شدت گلایه کرد.موسوی ادامه داد:

مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجرا می باشد. شانه خالی کردن از وظایف توسط هر کس و هر دستگاهی مواخذه قانونی به دنبال دارد.موسوی اظهارکرد:

در جلسه آینده از دادستان محترم شهرستان میخواهم در مقام مدعی العموم اشخاص را بازخواست کند. سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از مدیران برخی سازمان و ارگان ها به خاطر عدم حضور در جلسات ستاد مقابله با کرونا به شدت گلایه کرد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان گفت: اجرائیات شهرداری، سازمان آرامستانها، برخی از بانکها،کمیته امداد،دفترخانه ها،جایگاههای سوخت،فروشگاههای زنجیره ای،فست فودها و رستورانها،قهوه خانه ها و بستنی فروشیها و برخی دیگر از صنوف به وظایف خود در خصوص کرونا کم توجهی میکنند.

موسوی تاکید کرد:وضعیت بی اهمیتی برخی اصناف و سازمانها باعث بوجود آمدن اینگونه وضعیت شده است.

برنامه آینده ستاد کرونا برخورد با کسانیست که به پروتکلها بی اهمیت هستند.به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای ادارات، نهادها و ارگانها تذکر داده می شود ضمن هماهنگی با دبیرخانه ستاد مقابله با کرونا، همراه این ستاد وکف خیابان باشند.

 

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد:تعزیرات حکومتی، اداره صمت، دادسرا و فرمانداری با تمام قدرت و بدون مماشات در کنترل و نظارت اوضاع و برخورد با متخلفین وارد خواهند شد.

٢٠٠ بازرس تازه نفس کنترل اوضاع را بدست خواهند گرفت. نحوه بازرسیها تغییر خواهند کرد.

بازرسان جدید در دو شیفت بازار و اصناف را کنترل خواهند کرد.

وی درپایان گفت: از همه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر و روحانیت و طلاب معزز و پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت به همکاری در نهی متناقضین از پروتکلها را نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.