کد خبر : 29500
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 8:32
-

اخبار شادگان

بازرسی ۲۳۵ و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی برای نانوایان متخلف شهرستان شادگان

بازرسی ۲۳۵ و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی برای نانوایان متخلف شهرستان شادگان

در روند تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچگونه کوتاهی قابل قبول نیست و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد:

بازرسی ۲۳۵ و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی برای نانوایان متخلف شهرستان شادگان

 

سرپرست فرمانداری شادگان از تشکیل تعداد ۲۳۵ بازرسی و ۱۸ پرونده تعزیراتی در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارما ، امید صبری پور صبح امروز در جلسه کارگروه آرد، نان و گندم شهرستان شادگان که با حضور اعضای کارگروه مذکور برگزار شد اظهار کرد: تشدید بازرسی‌ها، برخورد قاطع با نانوایان متخلف، حمایت از نانوایان قانونمند باید با جدیدت تمام از طریق اعضای کارگروه عملیاتی و اجرایی شود.

 

وی از تشکیل تعداد ۲۳۵ بازرسی و ۱۸ پرونده تعزیراتی در سال جاری خبر داد و افزود: نان، مهم‌ترین غذای مردم است و باید با نظارت دائمی بر کیفیت، بهداشت و… بهترین نان به مردم ارائه شود.

 

سرپرست فرمانداری شادگان بر تشدید نظارت تیم‌های بازرسی مشترک بر نحوه توزیع آرد، کیفیت تولید و عرضه نان در این شهرستان تاکید و بیان کرد: بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار مردم است و با توجه به شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش می‌یابد.

 

وی تصریح کرد: نصب تابلو اطلاعات ضروری از قبیل ساعات کار و روز تعطیلی نانوایی‌ها، قیمت، وزن نان و شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی در ورودی نانوایی‌ها و در معرض دید مشتریان ضروری است و اداره صنعت، معدن و تجارت، مسوولیت نظارت مستمر در این زمینه و برخورد قانونی با متخلفان را برعهده دارد.

 

صبری پور در پایان گفت: در روند تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچگونه کوتاهی قابل قبول نیست و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

خبرنگارناصرحکیمی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.