کد خبر : 62840
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 11:37
-

محمد باقر عباسی دانشجوی دکترای تخصصی جامعه شناسی سیاسی

با نوابغ پزشکی ایران و کهن شهر شوشتر آشنا شوید ( دکتر حسین موحد )

با نوابغ پزشکی ایران و کهن شهر شوشتر آشنا شوید ( دکتر حسین موحد )

با نوابغ پزشکی ایران و کهن شهر شوشتر آشنا شوید (دکتر حسین موحد ) ایرانی‌ها ازجمله مستعدترین ملیت‌های جهان در علوم پزشکی هستند و ثابت کرده‌اند که با اتکا به هوش ایرانی و تلاش شبانه روزی می‌توان بهترین نتایج را کسب کرد. با مروری بر تاریخ مشاهیر پزشکی ایران در گذشته و حال شاهد حضور

با نوابغ پزشکی ایران و کهن شهر شوشتر آشنا شوید (دکتر حسین موحد )

ایرانی‌ها ازجمله مستعدترین ملیت‌های جهان در علوم پزشکی هستند و ثابت کرده‌اند که با اتکا به هوش ایرانی و تلاش شبانه روزی می‌توان بهترین نتایج را کسب کرد. با مروری بر تاریخ مشاهیر پزشکی ایران در گذشته و حال شاهد حضور این نخبگان در عرصه های بین الملل هستیم.

دکتر حسین موحد، پزشک متخصص گوارش در روزویل، کالیفرنیا است و بیش از ۲۳سال تجربه در زمینه پزشکی دارد. دکتر موحد تجربه زیادی در زمینه بیماری کبد دارد. وی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی / دانشکده پزشکی در سال ۱۳۸۰ و وابسته به مرکز بهداشتی درمانی ECU می باشد.

دکتر حسین موحد متخصص گوارش در روزویل، کالیفرنیا و وابسته به مرکز پزشکی Kaiser Permanente Roseville است. وی مدرک پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده و بیش از۲۲سال است که در حال فعالیت است. دکتر حسین موحد دارای تخصص در درمان گاستروانتریت، بیماری التهابی مزمن روده (IBD) و سایر بیماری ها است .
تخصص ها
تخصص

گوارش
متخصصین گوارش مشکلات مری، معده، لوزالمعده، کیسه صفرا، کبد و روده را تشخیص و درمان می کنند. بیماری های شایعی که توسط متخصصین گوارش مشاهده می شود شامل مشکلات بلع (دیسفاژی)، بیماری التهابی روده (کولیت اولسراتیو یا بیماری کرون) و بیماری کبد چرب است.

او در حال حاضر در Practice تمرین می کنند و به مرکز پزشکی ECU وابسته هستند.
دکتر موحد تجربه درمان بیماری هایی مانند یبوست، هپاتیت C و درد شکم از جمله سایر بیماری ها را در فرکانس های مختلف دارد. دکتر موحد دارای مدرک بورد تخصصی گوارش و داخلی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.