کد خبر : 11366
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 6:12
-

برگزاری اولین تولد درختی در بخش عقیلی + تصاویر

برگزاری اولین تولد درختی در بخش عقیلی + تصاویر

شبکه خبری خوزستان// دشت بزرگ‌ این بار برای ماه مهربانی زمین(بهمن ماه) تولد درختی همراه با تجربه ای سبز به زمین هدیه داد. روز جمعه به میزبانی انجمن دوست داران طبیعت دشت بزرگ جشن تولد بهمن‌ماه در منطقه باستانی آسیاب بهمن برگزار گردید در این برنامه ابتدا نهال برای بزرگداشت سردار سلیمانی و مدافع حرم

شبکه خبری خوزستان// دشت بزرگ‌ این بار برای ماه مهربانی زمین(بهمن ماه) تولد درختی همراه با تجربه ای سبز به زمین هدیه داد.

روز جمعه به میزبانی انجمن دوست داران طبیعت دشت بزرگ جشن تولد بهمن‌ماه در منطقه باستانی آسیاب بهمن برگزار گردید

در این برنامه ابتدا نهال برای بزرگداشت سردار سلیمانی و مدافع حرم محمود مراد اسکندری و شهید دفاع مقدس ابراهیم هادی کاشته شد.تهیه شناسنامه درختی برای هر نهال و کاشت درختان بومی منطقه کُنار با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه از اهداف اصلی برنامه امروز بود. موسوی مدیرانجمن دوست داران طبیعت دشت بزرگ ضمن تشکر از حضور شرکت کنندگان و متولدین بهمن ماه ، تأکید بر حفظ و آبیاری نهال های کاشته شده در تولد درختی امروز خاطرشان ساخت که طی ماههای آتی برنامه های بهتر و منسجم تری برای ادامه نهضت سبز و درختی در سطح روستا خواهیم داشت.از دیگر برنامه های این مراسم رونمایی از اولین ویلچر کمپین درب بطری بود.این ویلچر به همت خیریه مردم نهاد دستان سبز تهیه و در اختیار کمپین درب بطری قرار داد شد.

در خاتمه نیز حضور پرسنل اداره محیط زیست، اداره منابع طبیعی، انجمن خیریه امام علی ترکالکی، انجمن هوادارن کارون زلال شوشتر، باشگاه خانه ورزش سرداران ودهیارو شورا اسلامی روستای دشت بزرگ و تمام دوستداران طبیعت تشکر و قدردانی گردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.