کد خبر : 30218
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 8:37
-

اخبار خوزستان

سهمیه ۳۲ هزار نفری خوزستان برای باسواد کردن افراد بیسواد

سهمیه ۳۲ هزار نفری خوزستان برای باسواد کردن افراد بیسواد
تعدادی از افراد آموزش دهنده در آزمون پذیرفته و جذب آموزش و پروش شده‌اند و ما مشتاق هستیم همچنان به همکاری با ما ادامه دهند.

 

 

سهمیه ۳۲ هزار نفری خوزستان برای باسواد کردن افراد بیسواد

 

شبکه خبری خوزستان | معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال حجم ابلاغی به نهضت سوادآموزی خوزستان ابلاغ شده ۳۲ هزار نفر است که موظف هستیم جامعه هدف بی‌سوادان را در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال زیرپوشش خود قرار دهیم.

 

نورعلی رییسی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شیوه برگزاری کلاس‌های نهضت در زمان شیوع کرونا بیان کرد: نحوه آموزش در سواد آموزی مثل آموزش و پرورش است و هر تصمیمی که ستاد ملی مدیریت کرونا در برگزاری حضوری یا مجازی کلاس‌ها بگیرد نهضت سوادآموزی نیز به همان شکل کلاس‌ها را تشکیل می‌دهد.

 

وی جامعه هدف سوادآموزی خوزستان را ۱۰ تا ۴۹ سال بیان کرد و افزود: پارسال سهمیه سوادآموزی خوزستان باسواد کردن حدود ۲۸ هزار نفر بود که حدود ۹۵ درصد محقق شد و آموزش این افراد به صورت مجازی بود و در مناطق محروم به صورت حضوری بود.

 

رییسی گفت: آموزش در مناطق محروم به شیوه‌های مختلف همچون ارسال جزوه و حضور همکاران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و  هیچ کلاسی تعطیل نشد.

 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: تعداد نیروهای کنونی آموزش دهنده سه هزار و ۸۰۰ نفر هستند که طرف قرار داد آنها موسسات هستند و ما مستقیم نیرویی نداریم و کارها به صورت برون سپاری انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: تعدادی از افراد آموزش دهنده در آزمون پذیرفته و جذب آموزش و پروش شده‌اند و ما مشتاق هستیم همچنان به همکاری با ما ادامه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.