‌شیوع کرونا در خوزستان خانوادگی شد / ادارات و سازمان‌ها به مصوبات ستاد ملی کرونا اعتنایی ندارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شیوع کرونا در خوزستان خانوادگی شده است، بنابراین ‌مردم از مهمانی‌ها و تجمع خانوادگی و مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند.

کد خبر : 21663
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 8:37
‌شیوع کرونا در خوزستان خانوادگی شد / ادارات و سازمان‌ها به مصوبات ستاد ملی کرونا اعتنایی ندارند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

فرهاد ابول نژادیان با بیان اینکه پیک دوم کرونا در خوزستان آغاز شده ‌است، اظهار داشت: میزان استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته است.

وی دورهمی‌های خانوادگی را ‌یکی از عوامل ‌افزایش آمار کرونا در خوزستان عنوان کرد و افزود: ‌شیوع کرونا در خوزستان خانوادگی شده است، بنابراین ‌مردم از مهمانی‌ها و تجمع خانوادگی و مسافرت‌های غیرضرور پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان داشت: متاسفانه بسیاری از ادارات و سازمان‌ها به مصوبات ستاد ملی کرونا اعتنایی ندارند و با اینکه ستاد مصوب کرده که پارک‌ها تعطیل باشند ولی چراغ پارک‌ها و بوستان‌ها روشن و مردم بدون رعایت فاصله اجتماعی دورهم نشستند.

وی با اشاره به سه رقمی شدن آمار روزانه ابتلا در خوزستان افزود: بالاترین رقم ابتلای در خوزستان در پیک دوم بالای ۱۱۰ در روز است. با وجود آمار پایین مرگ و میر بیماران کرونایی در خوزستان ولی این میزان آمار بالای ابتلای روزانه، میزان مرگ و میر را نیز متاسفانه افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.