کد خبر : 28822
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400 - 18:33
-

اخبارشادگان

مصطفی شکیبافر

۹۵ درصد سرقت ها‌ در شادگان توسط افراد معتاد انجام می شوند

۹۵ درصد سرقت ها‌ در شادگان توسط افراد معتاد انجام می شوند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان خبرداد : ۹۵ درصد سرقت ها‌ در شادگان توسط افراد معتاد انجام می شوند دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان گفت: حدود ۹۵ درصد سرقت های خرد در شهرستان شادگان توسط معتادان انجام می شود. به گزارش شادگان خبرنگارما، رضا کیانی راد امروز در همایش پیشگیری از آسیب های

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان خبرداد :

۹۵ درصد سرقت ها‌ در شادگان توسط افراد معتاد انجام می شوند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان گفت: حدود ۹۵ درصد سرقت های خرد در شهرستان شادگان توسط معتادان انجام می شود.

به گزارش شادگان خبرنگارما، رضا کیانی راد امروز در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی که در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد ، اظهار کرد: طبق گزارش ها و پرونده های دریافتی، بیشترین سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد و اعتیاد ، زمینه  آسیب‌های اجتماعی را فراهم می کند و نهادها و ادارات برای کاهش آن گام بردارند.

وی افزود: اکثر جرائم در سطح شهرستان شادگان ریشه در اعتیاد دارد و بسیاری از نزاع و درگیری ها و تیراندازی ها توسط افراد معتاد انجام می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان با بیان این که مقابله با اعتیاد نیازمند برنامه ریزی در حوزه های پرورشی ، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است خاطرنشان کرد: در این راستا نهادها و ادارات شهرستان شادگان باید نهایت همکاری کنند.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی، بررسی ریشه های وقوع جرم بسیار حائز اهمیت است که می توان با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی به صورت زیربنایی، از وقوع جرایم کاست.

کیانی راد در پایان گفت : ارتقا امنیت اجتماعی و بهبود امنیت اقتصادی در شهرستان شادگان به‌عنوان مهمترین اولویت در دستور کار دستگاه قضا است.خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.