کد خبر : 15728
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 18:06
-

۶ طرح عمرانی و ورزشی در ماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۶ طرح عمرانی و ورزشی در ماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۶ طرح عمرانی و ورزشی در ماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد:   ۶ طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با حضور مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان روز سه‌شنبه در شهرستان ماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد. به گزارش خبرنگارما ازبندرماهشهر فرماندار شهرستان بندرماهشهر در آیین کلنگ‌زنی این طرح‌ها اظهارداشت :عملیات احداث پارک شهرک قدس

۶ طرح عمرانی و ورزشی در ماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد:

 

۶ طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با حضور مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان روز سه‌شنبه در شهرستان ماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
به گزارش خبرنگارما ازبندرماهشهر

فرماندار شهرستان بندرماهشهر در آیین کلنگ‌زنی این طرح‌ها اظهارداشت :عملیات احداث پارک شهرک قدس به مساحت ۲ هکتار و با اعتبار هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آغاز که در آن امکانات ورزشی و تفریحی بسیار مناسبی برای رفاه شهروندان در نظر گرفته شده است.

محسن بیرانوند به آغاز آسفالت خیابان‌های شهرک قدس به طول ۲۹ هزار متر مربع با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهرک قدس با اعتبار چهار میلیارد ریال آغاز شد.
نماینده عالی دولت درادامه افزود: کارگاه تولید قطعات بتنی با مشارکت دهیاری‌های روستای حدید و چم‌سیدلطیف بخش مرکزی ماهشهر و شرکت تعاونی دهیاران با اشتغالزایی برای ۵۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بندرماهشهر درپایان گفت: افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتبار چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و همچنین کانون فرهنگی بانوان در شهرک قدس از جمله طرح‌های ورزشی و فرهنگی است که به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار/حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.