کد خبر : 8671
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 8:01
-

۵۰۰ جهادگر بسیجی شهرستان کارون در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند

۵۰۰ جهادگر بسیجی شهرستان کارون در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند

۵۰۰ جهادگر بسیجی شهرستان کارون در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) شهرستان کارون گفت: ۵۰۰ جهادگر بسیجی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند. رضا محمدخواه با اشاره به فعالیت های بسیج در وضعیت بحرانی و آب گرفتگی ناشی از بارش های اخیر اظهار داشت: گروه های جهادی ما در کوت عبد

۵۰۰ جهادگر بسیجی شهرستان کارون در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) شهرستان کارون گفت: ۵۰۰ جهادگر بسیجی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رضا محمدخواه با اشاره به فعالیت های بسیج در وضعیت بحرانی و آب گرفتگی ناشی از بارش های اخیر اظهار داشت: گروه های جهادی ما در کوت عبد الله از ساعات اولیه بارندگی شروع به کار کردند.

وی افزود: جهادگران بسیجی به وسیله لودرها جهت امداد خدمت مردم اعزام شدند و توانستند خدمات اولیه از جمله جابه جایی افراد میانسال و ارجاع دادن آن ها به مناطق امن را انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) شهرستان کارون به مناطق آب گرفته اشاره کرد و گفت: پس از شدت گرفتن بارش ها تقسیم بندی نیروهای جهادی در ۵ منطقه مختلف دچار بحران را انجام دادیم تا کارها پیش بروند.

وی در همین ارتباط توضیح داد: اولین منطقه مورد نظر ما کوی شهید محسن یا همان گاومیش آباد بود، دومین منطقه خیابان مدرسه امام رضا(ع) و اطراف قبرستان کوت عبدالله، شکاره ۳ سومین منطقه، دوریشیه و قلعه چنعان نیز چهارمین و پنجمین منطقه مورد نظر ما برای اجرای عملیات امداد رسانی به مردم بودند.

محمدخواه با اشاره به مسائل و معضلات ناشی از آب گرفتگی برخی از مناطق بیان کرد: در همان روزهای اول بارش، با توجه به قطعی آب، برق و گاز خانه ها، خانوارها در تهیه خوراک با مشکل روبه رو شدند که جهت رفع این نیاز روازنه ۵۰۰ پرس غذا تدارک دیده شد.

وی یادآور شد: در بحث پوشاک نیز مشکلاتی برای اهالی مختلف شهرستان کارون وجود داشت که با توزیع البسه، پتو و چادر در بین مردم تا حدودی مشکلات برطرف شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) شهرستان کارون در بحث اسکان نیز عنوان کرد: محل استقرار و اسکان مردم در سالن ۹ دی سپاه اناجم شد و بعد از آن با توجه به فروکش کردن آب های سطحی و تخلیه منازل و اصرار مردم برای بازگشت به منازل خود به آن ها چادر داده شد و تا به حالت عادی برگشتن شرایط بر روی پشت بام یا حیاط منازل مستقر شدند.

محمدخواه تصریح کرد، در بحث تداوام امداد بعد از بحران مقرر شد ۱۰۰۰ تخته فرش از مردم تحویل بگیریم و به صورت رایگان توسط قالیشویی شسته و دوباره تحویل مردم داده شوند که استارت این عملیات نیز زده شد.
وی تاکید کرد: بر کسی پوشیده نیست که ورود آب های سطحی و فاضلاب به منازل می تواتد عامل شیوع بیماری های مختلف باشد بر این اساس استارت شست و شو و سم پاشی منازل زده شد و توزیع بسته های بهداشتی که شامل لوازم بهداشتی مورد نیاز است را نیز شروع کردیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) شهرستان کارون اظهار کرد: در این مدت ۵۰۰ نفر از نیروهای جهادگر ما با روحیه جهادی در کنار مردم خدمت رسانی و فعالیت مشغول هستند.

انتهای پیام/۳۳۱/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.