کد خبر : 6183
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 12:07
-

۲۴ گیت اضطراری در مرز شلمچه فعال شد

۲۴ گیت اضطراری در مرز شلمچه فعال شد

۲۴ گیت اضطراری در مرز شلمچه فعال شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تردد از مرزهای شلمچه و چذابه در روز سه شنبه به بیش از ۱۲۲ هزار نفر رسید. غلامعباس بهرامی‌نیا درباره تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: مجموع

۲۴ گیت اضطراری در مرز شلمچه فعال شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تردد از مرزهای شلمچه و چذابه در روز سه شنبه به بیش از ۱۲۲ هزار نفر رسید.

غلامعباس بهرامی‌نیا درباره تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: مجموع تردد ثبت شده از مرز شلمچه در روز گذشته ۸۶ هزار و ۶۵۳ نفر بود که این عدد شامل خروج ۷۴ هزار و ۱۳ و ورود ۱۱ هزار و ۷ زائر ایرانی است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش روند تردد زائران اربعین حسینی، ۲۴ گیت خروجی جدید اضطراری احداث شده در پایانه مرزی شلمچه فعال شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: روز گذشته از این مرز خروج یک هزار و ۲۹۷ و ورود ۳۳۶ مسافر خارجی ثبت شد.
وی با بیان اینکه در همین روز ۳۵ هزار و ۴۳۴ نفر از مرز چذابه تردد کردند، بیان کرد: از این میزان ۳۱ هزار و ۶۴۵ زائر ایرانی از مرز خارج و ۳ هزار و ۴۰۱ زائر نیز از این مرز وارد کشور شدند.

بهرامی‌نیا گفت: همچنین از این مرز خروج ۳۰۲ و ورود ۸۶ مسافر خارجی در روز سه شنبه به ثبت رسید.

انتهای پیام/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.