کد خبر : 12301
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 8:07
-

رئیس سابق اداره صنعت یکی از شهرهای خوزستان بازداشت شد

رئیس سابق اداره صنعت یکی از شهرهای خوزستان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر از بازداشت رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر خبر داد و گفت: وی به اتهامات مالی بازداشت شده و تلاش برای شناسایی و بازداشت همدستان او ادامه دارد. مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: عبدالکریم آلبوغبیش رییس سابق اداره صنعت معدن

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر از بازداشت رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر خبر داد و گفت: وی به اتهامات مالی بازداشت شده و تلاش برای شناسایی و بازداشت همدستان او ادامه دارد.
مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: عبدالکریم آلبوغبیش رییس سابق اداره صنعت معدن و تجارت بندرماهشهر طی چند روز گذشته بازداشت شد.

وی افزود: این امر پس از انجام تحقیقات چند ماه و با همکاری دستگاه قضایی شهرستان بندرماهشهر و سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر بیان کرد وی به اتهامات مالی بازداشت شده و تلاش برای شناسایی و بازداشت همدستان او ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: ما به سراغ تک تک متخلفان خواهیم رفت و با آنها برخورد خواهیم کرد؛ دیر یا زود نوبت دیگر متخلفان فرا خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.