۱۵۰۰ دانش‌آموز در طرح جوانه‌های خوزستان تحت پوشش قرار دارند

۱۵۰۰ دانش‌آموز در طرح جوانه‌های خوزستان تحت پوشش قرار دارند استاندار خوزستان به اجرای طرح جوانه‌ها در خوزستان اشاره و گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان مناطق کم برخودار استان است و یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفته‌اند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و

کد خبر : 7264
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 10:02
۱۵۰۰ دانش‌آموز در طرح جوانه‌های خوزستان تحت پوشش قرار دارند

۱۵۰۰ دانش‌آموز در طرح جوانه‌های خوزستان تحت پوشش قرار دارند
استاندار خوزستان به اجرای طرح جوانه‌ها در خوزستان اشاره و گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان مناطق کم برخودار استان است و یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفته‌اند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، غلامرضا شریعتی امروز در افتتاحیه مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد شاوور اظهار داشت: کمک به دانش‌آموزان مناطق کم برخودار، آموزش مجازی و طرح حمایت از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار استانداری خوزستان قرار گرفته است.

وی به اجرای طرح جوانه‌ها در خوزستان اشاره و بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای شاخص‌های آموزشی دانش‌آموزان مناطق کم برخودار استان است. یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفته‌اند.

استاندار خوزستان گفت: بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ کودک بازمانده از تحصیل توسط استانداری خوزستان در دو سال اخیر شناسایی و در روند تعلیم و تربیت استان خوزستان قرار گرفتند.

وی به اجرای طرح آموزش مجازی با هدف حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم برخودار توسط استانداری خوزستان اشاره و ادامه داد: ارائه آموزش‌های مجازی تکمیلی به وسیله تبلت به دانش‌آموزان در این طرح اجرایی می‌شود.

شریعتی با بیان این‌که سهمیه شهرستان شوش در تعمیر و بازسازی مدارس آسیب‌دیده از سیل ۳۰ درصد بوده است خاطرنشان کرد: مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد و مدرسه شهید سید فاضل فاضلی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شاوور به بهره‌برداری رسید.
مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد شاوور با مساحت زمین ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع باحضور استاندار خوزستان و مسئولان استانی و شهرستان به افتتاح رسید.

این مدرسه ۱۰ کلاسه با زیربنای کل یک هزار و ۱۵۰ مترمربع، زیربنای آموزشی ۹۵۰ مترمربع، دو هزار و ۵۰۰ مترمربع محوطه سازی و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است که امید و شادابی را در میان نوجوانان شاوور به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.