کد خبر : 25424
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 5:53
-

۱۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان “دزفول” کشف شد

۱۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان “دزفول” کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۱۷ دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان دزفول خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار سید محمد صالحی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا شهرستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۱۷ دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار سید محمد صالحی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا شهرستان دزفول از فعالیت ۲ نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب غیر قانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کویین) می‌کردند، مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با کار اطلاعاتی محل دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال را در ۲ واحد صنعتی در حاشیه شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از محل مورد نظر بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط ۲ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی به‌عمل آمده ۱۱۷ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

سردار صالحی اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.