کد خبر : 30349
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 8:20
-

اخبار آبادان

گلایه ها | منطقه آزاد اروند هیات مدیره ندارد

گلایه ها | منطقه آزاد اروند هیات مدیره ندارد
منطقه آزاد اروند فرصتی برای شرکت زیرمجموعه بنیاد شهید است، این شرکت‌ها می‌توانند به دولت مستمری دهند اما درآمد این شرکت‌ها باید بررسی شود تا مشخص شود چه مقدار به خانواده شهدا خدمات رسانی شده است تا همچون شستا به شرکت درآمدزای کلان اما فاقد خدمات تبدیل نشود.

نماینده مردم آبادان در مجلس:

 

منطقه آزاد اروند هیات مدیره ندارد

شبکه خبری خوزستان | نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد اروند اکنون هیات‌مدیره ندارد و حتی از پس هزینه جاری همچون هزینه برق خود نیز بر نمی‌آید.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر، سید محمد مولوی دوشنبه شب در آئین اجرای تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد  جاری – صنعتی در سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: منطقه آزاد اروند به عهد خود به مردم وفا نکردند و آنها که بر ثروت این سازمان دست داشتند باید بیایند با شاخص مشخص کنند که چه اقدامی را انجام داده و چه خدماتی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: منطقه آزاد اروند اکنون هیات‌مدیره ندارد و حتی از پس هزینه جاری همچون هزینه برق خود نیز بر نمی‌آید.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، خواستار ساماندهی و یکپارچگی مدیریت در منطقه آزاد اروند شد و بیان کرد: این منطقه همه چیز دارد ولی همچنان در فقر و فلاکت غرق است.

وی به وضعیت فعلی این منطقه اشاره کرد و گفت: نقطه‌به‌نقطه منطقه آزاد اروند با خون شهدا آذین شده ولی مورد توجه نیست، معنی دفاع مقدس از خانواده شهدا نشأت می‌گیرد ولی این خانواده‌ها هم در منطقه ثروتمند اروند مشکلات زیادی دارند.

در ادامه سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی خواستار خدمات‌دهی شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید در آبادان و خرمشهر برای رفع مشکل اشتغال و مسکن خانواده شهدا شد.

وی گفت: منطقه آزاد اروند فرصتی برای شرکت زیرمجموعه بنیاد شهید است، این شرکت‌ها می‌توانند به دولت مستمری دهند اما درآمد این شرکت‌ها باید بررسی شود تا مشخص شود چه مقدار به خانواده شهدا خدمات رسانی شده است تا همچون شستا به شرکت درآمدزای کلان اما فاقد خدمات تبدیل نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.