کد خبر : 23597
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 - 14:49
-

گرامی داشت روز جهانی معلولان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

گرامی داشت روز جهانی معلولان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

به مناسبت روز جهانی معلولان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در ادارات مختلف این شرکت ، ضمن دیدار با پرسنل معلول این شرکت ، این مناسبت را به آنها تبریک گفت .

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ؛

مهندس قباد ناصری در ابتدا با حضور در اداره تدارکات و امور کالا فرا رسیدن این مناسبت را به آقای بهرام طاهری از پرسنل رسمی این شرکت تبریک گفت و ضمن تقدیر از زحمات وی برای ایشان ، تندرستی و شفا را از درگاه خداوند رحمان آرزو کرد .
وی سپس با حضور در اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این مناسبت را به خانم پوران احمدی از همکاران ارکان ثالث این اداره تبریک گفت و از خدمات ایشان تجلیل بعمل آورد .
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه با حضور در چاپخانه دبیرخانه این شرکت با محسن عالی محمدی از کارکنان ارکان ثالث این قسمت دیدار و ضمن تبریک این روز ، از زحمات و خدمات وی تقدیر و تشکر کرد .
ایشان در این بازدیدها طی سخنانی ، معلولیت را یک محدودیت ندانست و گفت : شما همکاران زحمت کشم علیرغم معلولیت و مشکلات جسمی با اراده ای قوی و عزمی راسخ همراه با سخت کوشی و جدیت به وظایفتان عمل کرده اید و همگام با سایر همکاران در مسیر رسیدن به موفقیت ، اقدامات موثری انجام داده اید به گونه ای که این معلولیت ها هیچگاه باعث وقفه در کار شرکت نشده و بلکه با تلاش بیشتر در راه تحقق اهداف سازمان گام برداشته اید .
وی همچنین یاد و خاطره مرحوم محمدعلی عالیوند از همکاران معلول که در واحد کنترل بهره برداری مدیریت عملیات خدمت می کرد و سال گذشته در روز جهانی معلولان دارفانی را وداع گفت را گرامی داشت و برای وی بخشش و غفران الهی را مسئلت نمود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.