کد خبر : 33329
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 13:34
-

کشف و ضبط محموله بزرگ داروهای قاچاق در خوزستان

کشف و ضبط محموله بزرگ داروهای قاچاق در خوزستان

محموله بزرگی از داروهای قاچاق که از چندین کشور همجوار بصورت غیرقانونی به کشور وارد شده بودند در محل دپوی این داروها در کلانشهر اهواز کشف شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس از اهواز، در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان تعدادی

محموله بزرگی از داروهای قاچاق که از چندین کشور همجوار بصورت غیرقانونی به کشور وارد شده بودند در محل دپوی این داروها در کلانشهر اهواز کشف شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس از اهواز، در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان تعدادی از قاچاقچیان داروی قاچاق در استان خوزستان دستگیر شدند و با دستور مقامات قضایی ، انبارهای غیرمجاز دارو پلمپ و داروها به دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحویل داده شد که حسب بررسی انجام گرفته ، این داروها قاچاق و فاقد مجوز بوده و به شکلی غیراستاندارد انتقال ، نگهداری و بسته بندی آنان انجام گرفته و با قیمت چند برابری در بازار به فروش می رسید.
این محموله بزرگ بالغ بر ۱۳۵ هزار واحد دارو از ۲۳۵ نوع داروی مختلف در زمینه های قلب و عروق، اعصاب و روان، مکمل ها ، جنسی، داروهای غیرمجاز دارای ترکیبات مخدر و … بود که توزیع آنها در جامعه میتوانست خطر بزرگی برای سلامت عمومی باشد که با هوشیاری و اقدام بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه توزیع این داروها قبل از ورود به بازار شناسایی و دستگیر شدند.

مردم شریف استان خوزستان میتوانند جهت پیگیری عوامل اختلال و توزیع غیرقانونی دارو گزارشات خود در خصوص قاچاق و تخلفات مربوطه را به شماره ۱۱۳ اداره کل اطلاعات استان خوزستان و یا شماره ۳۲۲۳۲۳۵۲ مرکز رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.