کد خبر : 4735
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 8:03
-

کشف محموله ۵ میلیاردی کالای خانگی قاچاق در آبراه اروند

کشف محموله ۵ میلیاردی کالای خانگی قاچاق در آبراه اروند

کشف محموله ۵ میلیاردی کالای خانگی قاچاق در آبراه اروند فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند دو به تجاری در آبراه اروند و کشف محموله میلیاردی کالای خانگی قاچاق خبر داد. سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: دریابانان آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل

کشف محموله ۵ میلیاردی کالای خانگی قاچاق در آبراه اروند
فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند دو به تجاری در آبراه اروند و کشف محموله میلیاردی کالای خانگی قاچاق خبر داد.
سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: دریابانان آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان روز گذشته در عملیات برنامه‌ریزی شده موفق شدند که یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بنادر «آبادان» در حرکت بود شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده ۳۹ دستگاه یخچال و ۳۸ دستگاه ماشین لباسشویی که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

پاکباز در پایان عنوان کرد: دریابانان خوزستان با اشرافیت بر آب های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری می‌کنند.
خودروی حامل کالای خانگی قاچاق در ماهشهر توقیف شد

سرهنگ نادر سهیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: دریابانان ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته موفق شدند یک دستگاه خودروی باری حامل کالای قاچاق را در محور هندیجان –ماهشهر شناسایی و متوقف کنند.

جانشین مرزبانی استان خوزستان افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۲ دستگاه یخچال و یک دستگاه فریزر قاچاق کشف شد.

وی در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.