کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند

کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستن شبکه خبری خوزستان | رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان : کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند. به گزارش شبکه خبری خوزستان رئیس حوزه قضایی شهرستان گفت: کارمندان ادارات این شهرستان اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعات اداری برای نامزدها

کد خبر : 28257
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 18:17
کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند

کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستن

شبکه خبری خوزستان | رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان : کارمندان ادارات در ساعات اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان رئیس حوزه قضایی شهرستان گفت: کارمندان ادارات این شهرستان اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعات اداری برای نامزدها را ندارند.

سیدمحمودهاشمی رئیس حوزه قضایی هندیجان در گفتگو باخبرنگارما اظهارکرد: مسئولان وکارمندان ادارات دولتی از ورود به ستادهای تبلیغاتی و جانبداری از کاندیدای انتخابات به خصوص در ساعات اداری خودداری کنند.

وی با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ا در اجرای قانون انتخابات، افزود: فعالیت تبلیغاتی کارمندان ادارات در ساعات اداری و استفاده از امکانات و بودجه ادارات، شرکت های دولتی، موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آنها و نهادهایی که از بودجه عمومی استفاده می نمایند له یا علیه هریک از نامزدها ، ممنوع است.

رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان با اشاره به راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شعبه، بررسی و رسیدگی به پرونده تخلفات و جرایم انتخاباتی، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
وی با دعوت از کاندیدها به رعایت اخلاق عنوان کرد: کاندیداها در تبلیغاتشان تنها به ارائه برنامه‌های خود بپردازند و از انتقاد و تخریب دیگر کاندیدها پرهیز کنند، کاندیداها هیچ اتهام زنی به دیگر کاندیداها نداشته باشند.

هاشمی درپایان با تاکید بر اینکه تمامی کاندیداها باید قوانین انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: سو استفاده از امکانات دولتی توسط کاندیداها ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد صورت می‌گیرد.

خبرنگار ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل