کد خبر : 55002
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 - 3:34
-

انتخابات

سایر استانها

چه کسی پیروز انتخابات بویراحمد بزرگ است؟

چه کسی پیروز انتخابات بویراحمد بزرگ است؟
به انتخابات سال ۹۸ هم که نگاه کنید یک کلید واژه خیلی پیش پا افتاده باعث شد تا ورق به سوی نماینده فعلی برگردد یعنی اینکه با یک اتفاق و سوژه قرار گرفتن یک فرد کاملا عادی سرنوشت انتخابات در بویراحمد تغییر داده شد.

شبکه خبری خوزستان / در کنار چهار کاندیدای شاخص که پیش بینی می‌شود هر کدام آراء قابل توجهی را در سبد رای خود داشته باشند، از برخی نامزدهای دیگر انتخاباتی نیز نباید غافل شد که آنها نیز در سرنوشت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی اثرگذار هستند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد به واقع از سال گذشته کلید خورده و اکنون به اوج خود رسیده و هر یک از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده با حضور در محافل و مجالس مختلف و همچنین حضور در منازل و رایزنی با ایلات و طوایف در حال جمع آوری آرای مردم برای خود هستند.

در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ اکنون رقابت شدیدی میان نامزدهای تایید صلاحیت شده وجود دارد اگر تا یک یا دو ماه پیش مردم و البته کارشناسان و خبرگان سیاسی به وضوح از پیروزی یک نفر در انتخابات سخن می‌گفتند اکنون به دلیل رقابت تنگاتنگ اظهار نظر آنچنانی در خصوص پیروز انتخابات در حوزه بویراحمد بزرگ نمی‌‌کنند.

در کنار چهار کاندیدای شاخص که پیش بینی می‌شود هر کدام آراء قابل توجهی را در سبد رای خود دارند از تعدادی دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز نباید غافل شد که آنها نیز در سرنوشت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی اثرگذار هستند.

علاوه بر این احزاب و گروه‌های سیاسی نیز در حال جمع‌بندی برای معرفی نامزدهای مطلوب و مورد نظر خود در این حوزه انتخابیه هستند اما آنچه که معلوم است از هم اکنون نمی‌توان کسی را به عنوان پیروز نهایی انتخابات معرفی کرد و شاید بهترین زمان برای پیش بینی نتیجه انتخابات به دوران تبلیغات انتخاباتی برگردد که نامزدهای انتخابات این حوزه انتخابیه در متینگ‌های انتخاباتی خود چه تا چه اندازه مردم را پای صحنه و معرکه انتخابات بیاورند.

در همین خصوص و از سلسله پیش‌بینی‌های انتخاباتی و آشنایی با نظرات برخی افراد پیگیر انتخابات به سراغ یکی از اصحاب رسانه و مطبوعات رفتیم که در همین راستا صادق الهی به فارس گفت: روی انتخابات بویراحمد هرگز نمی‌توان پیش بینی کرد برای مثال در انتخابات سال ۹۴ نتیجه دیگر حاصل شد اگر برخی اتفاقات نمی‌افتاد و حمایت‌های خاصی از سوی برخی سیاسیون صورت نمی‌گرفت شاید در آن سال جای نفر اول و دوم تغییر می‌کرد.

این فعال رسانه‌ای همچنین با اشاره به انتخابات پیچیده فعلی در حوزه بویراحمد بزرگ گفت: به انتخابات سال ۹۸ هم که نگاه کنید یک کلید واژه خیلی پیش پا افتاده باعث شد تا ورق به سوی نماینده فعلی برگردد یعنی اینکه با یک اتفاق و سوژه قرار گرفتن یک فرد کاملا عادی سرنوشت انتخابات در بویراحمد تغییر داده شد.

الهی در همین خصوص گفت: رقابت خیلی جدی میان سه کاندیدا در شهرستان بویراحمد وجود دارد از هم اکنون هم نمی‌توان گفت کدام یک از آنها به مجلس می‌رود شاید با یک درصد بسیار کمی یک نفر از بقیه جلوتر باشد اما همه چیز به چند روز آخر انتخابات بستگی دارد و با یک کلید واژه می‌توان حتی تا ۱۰ هزار رای بیشتر از رقیبان در همان روزهای آخر جمع کرد بنابراین پیش بینی کردن نتیجه انتخابات بویراحمد از هم اکنون با عقل جور در نمی‌آید.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.