کد خبر : 17632
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1399 - 12:44
-

چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان هویزه برگزار میگردد.

چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان هویزه برگزار میگردد.

📍محمد ساکی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در مصاحبه با خبرنگار شبکه خبری خوزستان, از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه خبر داد.     📍وی ضمن اشاره به اینکه این انتخابات بصورت همزمان در سوم مرداد ماه در سراسر کشور برگزار میشود,فرمود: هدف از تشکیل کانون مداحان

📍محمد ساکی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در مصاحبه با خبرنگار شبکه خبری خوزستان, از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه خبر داد.

 

 

📍وی ضمن اشاره به اینکه این انتخابات بصورت همزمان در سوم مرداد ماه در سراسر کشور برگزار میشود,فرمود: هدف از تشکیل کانون مداحان ,ساماندهی ، نظارت بر عملکرد تخصصی، تعیین متولی خاص در امور مداحان در رابطه با سایر دستگاهها ونهادها و همچنین هدایت فعالیتهای تبلیغی آنان در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی است.

 

 

📍کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در ادامه ضمن دعوت از کلیه مداحان مستمر شهرستان هویزه جهت شرکت در انتخابات و تعیین مسول کانون مداحان شهرستان عنوان کرد:جهت اطلاع رسانی و دعوت کردن مداحان به شرکت در انتخابات از رسانه های مختلف حضوری و مجازی استفاده شده است و سعی بر این بوده که همه بزرگواران و خادمین دستگاه حسینی خبردار شوند.

 

 

📍وی ضمن تاکید بر اینکه صلاحیت افراد کاندید در مرکز استان بررسی میشود, در شرح شرایط شرکت در انتخابات و همچنین جهت کاندیداتوری در آن توصیح داد:
شرایط مختلفی توسط مرکز در نظر گرفته شده است که به برخی از آنها اشاره میکنم و بزرگواران جهت کسب اطلاع بیشتر میتوانند به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه مراجعه فرمایند.

 

 

شرایط اختصاصی مداحان:

۱_توانایی جسمی و فرصت کافی جهت انجام ماموریتهای محوله.

۲_ سکونت در شهرحوزه انتخابیه.

۳_متاهل باشد ودارای کارت مداحی سطح بندی از سامانه طوبی

۴_حداقل سن۲۵ سال و حداکثر۶۰ سال

 

مدارک مورد نیاز:
۱_تصویر کارت ملی
۲_تصویر شناسنامه اول و صفحه متاهلی
۳_۲قطعه عکس۴×۳
۴_ تکمیل فرم ثبت نام و تعهد کاری
۵_ارائه عدم سوء پیشینه

 

مهلت ثبت نام:

از روز شنبه۲۰ تیرماه
لغایت دوشنبه ۲۳ تیرماه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.